Bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. marts 2008

camillawp1982

Hej ;)

Hvad tager man på hvis man skal giftes?

Det bliver kun et "lille" bryllup med vielse om formiddagen og efterfølgende frokost og hygge om eftermiddagen, så det skal ikke være en stor brudekjole, men selvfølgelig noget pænt tøj.

Jeg forestiller mig måske noget i retningen af det man har på til en konfirmation, altså en hvid kjole uden slør, slæb og hvad det alt sammen hedder. Eller måske skal det være en anden farve end hvid? Min mor blev i sin tid gift i en blå kjole.
Jeg er ret tyk, så en lårkort model er ikke sagen.

Jeg forestiller mig at jeg skal have blomster i håret på en eller anden måde, og en lille brudebuket.

MVH Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2008

Pia.

Jeg selv er gift i en lyseblå lang kjole - jeg var højgravid og den gang en meget tynd pige, så jeg syntes selv jeg var så fin....:)

Du kan vælge lige den farve du vil, dog syntes jeg ikke du skal vælge hvid hvis ikke du vælger en "rigtig" brudekjole... Syntes en meget lys lyserød, mint grøn eller lyse blå ville være fint på en sådan dag, og der ville en lille blomst i håret og en fin brudebuket jo gå fint til...

Håber I får en fantastisk dag...

Knus fra Pia - som snart kan fejre 10 års bryllups dag(L)

Anmeld

28. marts 2008

linemus

Vores bryllup var meget som du beskrev jeres kommende bryllup. Jeg var dog højgravid og tyk og var ved at blive vanvittig over ikke at kunne finde noget tøj, men det lykkedes da. Jeg ville gerne være hvid brud, men det endte med hvide bukser under en smuk hvid spencer med broderier i forsk. røde nuancer. Synes selv det blev ret flot, selvom jeg var kæmpe :) Jeg kan da lige smide et billede af det i mit fotoalbum...

Held og lykke med det. Jeg synes forresten det lyder rigtig smukt med blomster i håret :)

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.