Hvornår skifte seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2014

LinLin

Adam var 2 1/2 da han overtog storebrors halvhøje seng i voksenstørrelse...

- vi skulle bruge tremmesengen til lillesøster... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2014

Dianabk

Disarobi skriver:

Er du gravid igen??? Synes lige jeg har læst fødselsberetning fra dig 

Det ser sådan ud  Ja frøen er kun 7 1/2 mdr så der blir kun 14 1/2 mdr imellem dem.

men så får de enorm glæde af hinanden 

Anmeld

18. september 2014

Disarobi

Dianabk skriver:

Det ser sådan ud  Ja frøen er kun 7 1/2 mdr så der blir kun 14 1/2 mdr imellem dem.

men så får de enorm glæde af hinanden 

Hvor dejligt, tillykke med det 

Så er vi lidt i samme båd, her er sønnike 10 mdr gammel og mor her er 17 uger henne så de bliver også ret tætte. Det bliver skøønt... 

Anmeld

18. september 2014

Dianabk

Disarobi skriver:

Hvor dejligt, tillykke med det 

Så er vi lidt i samme båd, her er sønnike 10 mdr gammel og mor her er 17 uger henne så de bliver også ret tætte. Det bliver skøønt... 

Tillykke  Ja det blir vist samme mellemrum de får så 

Det var ikke planlagt og vi har ikke rigtig sagt det til så mange og frygter virkelig at sige det på jobbet, starter jer D. 3/10 

Var jeres planlagt? 

Anmeld

18. september 2014

Disarobi

Dianabk skriver:

Tillykke  Ja det blir vist samme mellemrum de får så 

Det var ikke planlagt og vi har ikke rigtig sagt det til så mange og frygter virkelig at sige det på jobbet, starter jer D. 3/10 

Var jeres planlagt? 

Ja det er ikke længe du kommer til at være der før du skal på barsel igen  

Jeg lukkede mit firma før jeg gik på barsel så skal på dagpenge nu, så jeg slipper for at annoncere endnu en graviditet så hurtigt, hehe...

Jeg havde tre spontane aborter før vi fik vores søn, så vi vidste ikke helt om vi skulle igennem det samme før nummer to så vi besluttede bare at komme i gang. Mistede så kun én gang før denne graviditet. 

Anmeld

18. september 2014

Nea85

Her ligger Clara på 3 år og 4 måneder stadig i sin tremmeseng. Hun er SÅ glad for den, og der er stadig fint med plads i

Det er planen, at vi skal bytte værelser om i efterårsferien, og der får hun og lillesøster Ida en køjeseng. Ida skal dog ligge i tremmesengen, så den ekstra køje bliver til "hyggehjørne" til at starte med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.