37+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2014

LinLin

Soleil skriver:

Han blev skønnet til omkring de 2600 da jeg var til jordmor den 9/9 - så jeg rammer nok godt over de 3 hvis jeg går tiden ud

Vi ligger meget tæt med alle tal 

Jeg er 37+1, har taget 12 kg på og maven måler 106 cm. Lillesøster blev d. 8/9 skønnet til 2600 g 

De tager vist ca 250 g på om ugen til sidst... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2014

Soleil

LinLin skriver:

Vi ligger meget tæt med alle tal 

Jeg er 37+1, har taget 12 kg på og maven måler 106 cm. Lillesøster blev d. 8/9 skønnet til 2600 g 

De tager vist ca 250 g på om ugen til sidst... 

Hvor er det vildt at vi er så ens skal vi satse på at føde samme dag?

Anmeld

17. september 2014

LinLin

Soleil skriver:

Hvor er det vildt at vi er så ens skal vi satse på at føde samme dag?

Kan det blive i denne uge så??!?  

Anmeld

17. september 2014

Soleil

LinLin skriver:

Kan det blive i denne uge så??!?  

Det vil være helt iorden med mig er spændt på at se hvornår det sker...er mere end utålmodig

Anmeld

17. september 2014

LinLin

Det vil være helt iorden med mig er spændt på at se hvornår det sker...er mere end utålmodig

Ja bare man vidste det! Der er så meget logistik når man har en mand der arbejder en time væk (og ikke bare lige kan køre fra arbejdet ) og har to børn i forvejen der skal køres til pasning " når det sker" 

Desuden har hun ligget langt nede i bækkenet i snart to uger... 

Anmeld

17. september 2014

Soleil

LinLin skriver:

Ja bare man vidste det! Der er så meget logistik når man har en mand der arbejder en time væk (og ikke bare lige kan køre fra arbejdet ) og har to børn i forvejen der skal køres til pasning " når det sker" 

Oh yes kender det. En dato ville slet ikke være i vejen når det praktiske skal passe sammen

ja fik også at vide at han allerede sad godt fast dernede sidst ved Jordmoderen, så har også et håb om at det er snart

Anmeld

17. september 2014

Soleil

LinLin skriver:

Oh yes kender det. En dato ville slet ikke være i vejen når det praktiske skal passe sammen

ja fik også at vide at han allerede sad godt fast dernede sidst ved Jordmoderen, så har også et håb om at det er snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.