Blev mor for 1 mdr siden og lige så meget som jeg elsker mig søn lige så meget driver han mig til tåre. Han hænger på mig konstant og det eneste sted han kan sove er på mit bryst, jeg kan ligge med ham i en time, 5 min efter jeg har lagt ham fra mig vågner ha. Det er umuligt for mig at få et hurtigt bad. Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst fik lov at spise et måltid mad uden at han hang på mig eller hvor jeg har stået og trillet med barnevogn for at få ham til at sove mens jeg har spist, men uden hel.
Far kan til nød og næppe bruges mens jeg sluger min mad. hele
Det stresse mig utroligt meget at jeg intet kan uden at have ham hængende på mig hele tiden. Jeg har lyst til bare at ligge ham fra mig og så bare lade ham græde nogen gange, men når det så kommer til stykket er jeg også bange for at han så bliver omsorgssvinget og det ender altid med at ham ligger på mit bryst mens jeg ligger og græder over at jeg igen ikke fik det bad som jeg egenligt trænger rimelig meget til.
Vi vi havde også en lidt hård start, da han er en stor dreng og selv efter at mælken var løbet til lå han hele tiden ved mig i en uge for at øge mængden af mælk.
Anmeld