Hjælp mig med hvilken hårfarve. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken farve klæder mig bedst?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.311 visninger
9 svar
10 synes godt om
17. september 2014

PrincessTanja

Hejsa alle. Ber lige om jeres mening da jeg synes der måske skal ske noget nyt med hårfarven. Såeh hvilken farve passer mig bedst?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2014

PrincessTanja

Billederne er sat i samme rækkefølge som svarmulighederne.

Anmeld

17. september 2014

EAF

PrincessTanja skriver:

Hejsa alle. Ber lige om jeres mening da jeg synes der måske skal ske noget nyt med hårfarven. Såeh hvilken farve passer mig bedst?

Du ser helt fantastisk ud på billede 4, med lysebrunt med striber var det vist  Hold dig fra den nederste farve for altid 

Anmeld

17. september 2014

PrincessTanja

Natteravnen skriver:

Du ser helt fantastisk ud på billede 4, med lysebrunt med striber var det vist  Hold dig fra den nederste farve for altid 

Åhr tak for svar, ja jeg var fandme oz træt af den røde med sort under fordi det er et rent helvede og vedligeholde farven altså, så det blir ikke den igen.

Min kæreste er nemlig enig i at den lysebrune med striber er helt vildt flot, men jeg tvivler så derfor jeg spørger jer herinde.

Anmeld

17. september 2014

TrineMine86

Helt klart brunt med striber (billede 4) 

Anmeld

17. september 2014

Pigent

PrincessTanja skriver:

Brunt

Anmeld

17. september 2014

Bshizzle

Du er så smuk med lysebrunt med striber 

Anmeld

17. september 2014

Frk_Louise

PrincessTanja skriver:

Lysebrun med striber.. Helt klart. Synes det er flottest og det er den farve, der ser mest naturlig ud til dig!  

Anmeld

17. september 2014

PrincessTanja

Tak for svar alle sammen - i er for skønne!

Jeg er vist blevet overbevist nu, så det bliver en slags brunt og så med nogle striber i tror jeg.

Anmeld

17. september 2014

Loa

Den brune

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.