Bekymre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
1 svar
2 synes godt om
17. september 2014

M &.I

Ja jeg har igennem 2 år passet mit barn, nu har han fået Vs plads , jeg er meget glad for at han snart skal ud og møde børnene, han er så dejlig og elsker at lege med børnen han er aktiv og åben . 

Men men på anden siden er jeg så bekymre , at tage ham af sted , hvad nu hvis de gøre ham ondt , tror nogen af jer har også den her tanker?

Hvis et barn kommer glad hjem behøver jeg ikke at bekymre vel?

hvad hvis nu mit barn ked af det og hele tiden græder skal jeg tænke på om der er noget galt i Vs??

jeg ved godt jeg overdriver men faktisk ved jeg, at mange af jer har haft på sammen måde som mig, da mit barn for første gang skal være væk fra mig, han klar nok fint uden mig. Jeg er mere bekymre i Vs ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2014

lineog4

Mon ikke vi alle sammen har været dybt bekymrede da vi første gang skulle overlade vores guldklump til vildt fremmede og i så mange timer og endda med en masse andre børn - hvordan skal det dog ikke gå når man dårligt selv kan se efter bare et barn, så mange ting kan gå galt.

Men mon ikke også vi alle har oplevet bekymringen forsvandt når vi oplevede en masse fagligt dygtige og engagerede pædagoger var sammen med vores børn, og når vores barn var i gang med en super god leg sammen med en af de andre børn når vi hentede osv.

Jeg er i hver fald ikke bekymret mere, der kan komme glimt, men er elers rolig og tryg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.