Emmaljunga cerox ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
2 svar
1 synes godt om
16. september 2014

morethanperfect

Kan de overhovedet købes mere ?
Jeg har søgt og søgt på nettet , men kan ikke finde nogle steder hvor de har dem .. Har ikke været i fysiske butikker endnu , men ville lige høre om i vidste om man overhovedet kan købe dem mere ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2014

tarkoflen

Jeg har set dem i Ønskebørn og babysam. Sidste sommer fik vi at vide at de gik ud af produktion, men de har alligevel fået nye i år så vidt jeg kan se

Vi har den, dog købt brugt og jeg elsker den! Er så glad for at man kan vende styret! Det eneste minus er at den fylder rigtig meget i bilen :/ og den kan faktisk ikke være i vores nye bil uden hjulene tages af. 

Anmeld

17. september 2014

morethanperfect

tarkoflen skriver:

Jeg har set dem i Ønskebørn og babysam. Sidste sommer fik vi at vide at de gik ud af produktion, men de har alligevel fået nye i år så vidt jeg kan se

Vi har den, dog købt brugt og jeg elsker den! Er så glad for at man kan vende styret! Det eneste minus er at den fylder rigtig meget i bilen :/ og den kan faktisk ikke være i vores nye bil uden hjulene tages af. 

Der er nemlig super lækre .. Min veninde har en som jeg lånte nogle timer , og var fast besluttet på at jeg må eje sådan er
Vi har ingen bil så det blir heldigvis intet problem

Tak for svar . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.