Borgerlig vielse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.021 visninger
12 svar
1 synes godt om
16. september 2014

Hønsemor

Min kommende mand og jeg har egentlig været forlovet i en del år (jeg friede), men igår faldt han på knæ og spurgte om jeg ville gifte mig med ham

Vi har valgt et borgerligt bryllup, meget intimt og kun den nærmest familie. Men jeg vil alligevel gerne have en brudekjole el. lign. på som bare skal være simpel og klassisk, da vi på et tidspunkt skal velsignes i kirken og jeg her skal have det helt store skrud..

Men hvor finder man en simpel brude lignede kjole henne, som ikke koster flere 1000 kr. og som allervigtigst er velegnet til et december bryllup?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Hønsemor skriver:

Min kommende mand og jeg har egentlig været forlovet i en del år (jeg friede), men igår faldt han på knæ og spurgte om jeg ville gifte mig med ham

Vi har valgt et borgerligt bryllup, meget intimt og kun den nærmest familie. Men jeg vil alligevel gerne have en brudekjole el. lign. på som bare skal være simpel og klassisk, da vi på et tidspunkt skal velsignes i kirken og jeg her skal have det helt store skrud..

Men hvor finder man en simpel brude lignede kjole henne, som ikke koster flere 1000 kr. og som allervigtigst er velegnet til et december bryllup?

vil forslå at kigge på www.lightinthebox.com.

de har så mange flotte og billige kjoler. Har ikke selv erfaring med dem.

men kender flere som har været super tilfreds

Anmeld

16. september 2014

pussekat

hejsa

tillykke med det  og prøve at se her om der er når du kan bruge 

http://www.lightinthebox.com

Anmeld

16. september 2014

Sandratoft

Hønsemor skriver:

Min veninde bestilte en fra lightinthebox, og den var super fin

Anmeld

16. september 2014

Hønsemor

Er faktisk blevet advaret om at bruge den hjemmeside :/

Anmeld

16. september 2014

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg brugte jjshouse.com og var super tilfreds med resultatet.

Det kostede ca 450 kr oven i at få den importeret.

Anmeld

16. september 2014

LLT.

Hønsemor skriver:

Jeg gav 900kr for min på prinsesseskabet.dk, hurtig levering og god service

Anmeld

16. september 2014

LLT.

Hønsemor skriver:

Er faktisk blevet advaret om at bruge den hjemmeside :/

Jeg har bestilt derfra en gang, MEGA lang levering, bestilte for knap 400kr og kom så yderligere til at betale knap 400kr i told og produktets kvalitet var MEGET ringe

Anmeld

16. september 2014

lineog4

Skal det være en brudekjole agtig, eller....? For jeg ville selv især set i lyset af du skal i det hvide skrud en anden gang. Købe en flot kjole du kunne bruge tim andre lejligheder, ja måske endda en som du kan bruge til hverdag (jeg er kjole pige og går gerne i festlige kjoler også til hverdag). 

Kender ikke din stil, men jeg kunne ende med at give mig selv fx en Margot kjole, eller lignende. Jeg kunne fx blive gift i denne her:

http://denckerdeluxe.dk/shop/margot-dress-baby-7734p.html

Anmeld

16. september 2014

Hønsemor

lineog4 skriver:

Skal det være en brudekjole agtig, eller....? For jeg ville selv især set i lyset af du skal i det hvide skrud en anden gang. Købe en flot kjole du kunne bruge tim andre lejligheder, ja måske endda en som du kan bruge til hverdag (jeg er kjole pige og går gerne i festlige kjoler også til hverdag). 

Kender ikke din stil, men jeg kunne ende med at give mig selv fx en Margot kjole, eller lignende. Jeg kunne fx blive gift i denne her:

http://denckerdeluxe.dk/shop/margot-dress-baby-7734p.html

Ja den skal være brudekjole agtig, måske ikke i farven, men den skal give en fornemmelse af brud, men ikke nødvendigvis en disideret brudekjole 

Jeg er kun kjolepige, når vi skal noget og være fine, går kun i sommerkjoler på rigtig varme dage om sommeren 

Den kjole du har linket til, er på ingen måde mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.