Vinterstøvler - læder eller goretex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.329 visninger
10 svar
4 synes godt om
16. september 2014

lillemusen10

Hej!

skal snart til at finde støvler til min søn på 13 mdr. Synes der findes mange forskellige. Han kan gå nu. Har kigget på et par angulus læder/tex støvler men kan de anbefales eller skal man vælge en goretex støvle som Feks. primigi eller Skofus?? Anbefalinger modtages med kyshånd. Ps. Skal kunne passe en bred fod

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2014

modesty

lillemusen10 skriver:

Hej!

skal snart til at finde støvler til min søn på 13 mdr. Synes der findes mange forskellige. Han kan gå nu. Har kigget på et par angulus læder/tex støvler men kan de anbefales eller skal man vælge en goretex støvle som Feks. primigi eller Skofus?? Anbefalinger modtages med kyshånd. Ps. Skal kunne passe en bred fod

Personligt kan jeg bedst lide læder. Både fordi jeg synes de er markant pænere, men også fordi jeg godt kan lide at det er organisk materiale som man kan holde vedlige med læderfedt. Jeg synes at læderstøvler slides pænere end syntetiske støvler.

Vi havde Angulus sidste vinter, de kan varmt anbefales, og passer også til brede fødder.

Anmeld

16. september 2014

mor88

Har købt Angulus Tex til min 2 årige. De er super lækre og varme, meget god kvalitet og holdbarhed, og så passer de perfekt til hendes ellers meget brede fod så dem vil jeg helt bestemt anbefale, selvom de ligger i den dyrere ende. Vi har også brugt Ecco, og det er også god kvalitet, men slides hurtigere op. Ville bestemt ikke købe Skofus. Har ikke hørt godt om dem, og hvis han har bred fod, skal du ikke vælge Primigi

Anmeld

16. september 2014

klmf

Skofus og Primigi er ikke gode til brede fødder...

Anmeld

16. september 2014

lillemusen10

mor88 skriver:

Har købt Angulus Tex til min 2 årige. De er super lækre og varme, meget god kvalitet og holdbarhed, og så passer de perfekt til hendes ellers meget brede fod så dem vil jeg helt bestemt anbefale, selvom de ligger i den dyrere ende. Vi har også brugt Ecco, og det er også god kvalitet, men slides hurtigere op. Ville bestemt ikke købe Skofus. Har ikke hørt godt om dem, og hvis han har bred fod, skal du ikke vælge Primigi

Tusind tak for svar. Tror også eg hælder mest til at prøve Angulus. Voksetillæg på 1,5 cm?

Anmeld

16. september 2014

mor88

lillemusen10 skriver:

Tusind tak for svar. Tror også eg hælder mest til at prøve Angulus. Voksetillæg på 1,5 cm?

Ja ca. 1,5 - 2 cm der er nemlig lidt tid endnu til de skal tages i brug tror min datters er ca. 1,7 cm længere end fødderne

Anmeld

16. september 2014

Vik

Vil lige sige at skofus og primigi er ikke goretex! Det stå godt nok tex på dem, men det er bare en efterligning/ kopi af goretex. Vi har prøvet begge af disse mærker og efter få gange endt vi op med våde fødder . Vi holder os til Ecco og Superfit ( de to eneste mærker med goretex)angulus kan vi ikke bruge da min tøs har smal fod. Held og lykke i sko junglen

Anmeld

16. september 2014

Chevro

Vik skriver:

Vil lige sige at skofus og primigi er ikke goretex! Det stå godt nok tex på dem, men det er bare en efterligning/ kopi af goretex. Vi har prøvet begge af disse mærker og efter få gange endt vi op med våde fødder . Vi holder os til Ecco og Superfit ( de to eneste mærker med goretex)angulus kan vi ikke bruge da min tøs har smal fod. Held og lykke i sko junglen

Hejsa (: Jeg vil bare lige fortælle at der nu laves specielle støvler i Angulus til både smalle og brede fødder ;-) 

vh Malene

Anmeld

16. september 2014

lineog4

Jeg har selv købt angulus og aller helst rap faktisk i læder. Men må krybe til korset og trods jeg er til naturlige materialer, det er pænere osv så holder er par rigtig tex bare bedre i sne og sjap... Så sidste år gik vi definitivt over til de der grimme sorte goretex   Og så må de være pænere på andre tidspunkter  

Og jeg har så intet andet end godt at sige om Skofus og Viking. Hvad det bliver i år er ikke besluttet, men det bliver ikke læser selvom de er 100 gange pænere.

Anmeld

16. september 2014

Matuk

lillemusen10 skriver:

Hej!

Er helt klart mest til læder. 

Har selv købt et par læderstøvler til Adam på 15 mdr. fra Danefæ med tex behandling så de skulle være 100% vandtætte. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.