Afstemning - havde I sex før fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Virkede sex på jeres fødsler??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.021 visninger
8 svar
1 synes godt om
15. september 2014

Anonym trådstarter

Er det en skrøne? Virker sex virkelig? Jeg fik veer 6 timer efter jeg havde sex, både første og anden gang jeg ventede mig - var det mon tilfældigt eller virkede det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Første gang gik vandet 6 timer efter sex. Anden gang startede veerne så småt 4 timer efter sex. Men nu havde vi også sex i hvert fald hver anden dag mens jeg var højgravid, så om det var helt tilfældigt, det kan jeg ikke svare på

Anmeld

16. september 2014

Newsence

altså vi havde sex flere gange hvor der ikke skete noget men fik da pluk veer et par gange men altså vi havde sex fordi vi ville ikke for at starte veer ( fødte for tidligt så det var slet ikke med i planen) men altså fik veer 2 timer efter ca. og 12 timer efter sex havde jeg født

Anmeld

16. september 2014

Kay

Det er videnskabeligt bevist at sex kan sætte gang i en fødsel, men KUN hvis baby og kroppen er klar til det

Der ud over viser forskning også at regelmæssigt sex og intimitet under graviditeten gør fødslen "nemmere"

Min svigerinde har skrevet opgave omkring sex/samliv, graviditet og fødsel  

Anmeld

16. september 2014

PrincessTanja

Altså vi havde sex en sen aften og 5 min efter vi var færdige gik vandet. Og efterfølgende begyndte veerne. Fødte en uge før termin. Så jeg tror på det.

Anmeld

16. september 2014

-Sigrid-

Anonym skriver:

Er det en skrøne? Virker sex virkelig? Jeg fik veer 6 timer efter jeg havde sex, både første og anden gang jeg ventede mig - var det mon tilfældigt eller virkede det?

Vi havde sex kl 11 og fik første ve kl 22.34 ... Men jeg tvivler på at det var det som gjorde udfaldet, for vi havde sex hveranden dag fra 37+0, og fødte først i 41+1 

Kan ikke huske det med storesøster 

Anmeld

16. september 2014

-Sigrid-

Kay skriver:

Det er videnskabeligt bevist at sex kan sætte gang i en fødsel, men KUN hvis baby og kroppen er klar til det

Der ud over viser forskning også at regelmæssigt sex og intimitet under graviditeten gør fødslen "nemmere"

Min svigerinde har skrevet opgave omkring sex/samliv, graviditet og fødsel  

Det lyder interessant, det kunne jeg godt tro på, passer i hvert fald her 

Anmeld

16. september 2014

Kay

-Sigrid- skriver:

Det lyder interessant, det kunne jeg godt tro på, passer i hvert fald her 

tja... jeg tror på hende... hun fik 12 for opgaven... og havde også et interview med fra mig og manden... 

Anmeld

21. september 2014

Mick

Jeg vil ikke udelukke at det kan virke, og har da også hørt mange historier om det, men ja måske det bare er vrandre historier, det virkede desværre ikke hos os, så vi måtte pænt vendte, præcis 14 dage over begge gange. så det holdt lidt hårdt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.