Råd søges til 10 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
7 svar
3 synes godt om
15. september 2014

dollygirl

Hej piger

min 10 mdr er startet i vuggestue, hun kravler og stiller sig op og tager små skrift af gangen 

Hvad giver man dem på når de er ude på legepladsen ? Jeg har købt uld sokker, støvler, gummi støvler , kon disko, og de der som er på billedet 

kan hun ik ha de der på billedet på med uld sokker?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2014

Chevro

Ville bare give hende kondiskoene på /små støvler. Som sidder godt på hendes vrist og ankel

Hvis det er til dp brug osv, så vil jeg ikke bruge andet end det. Selvfølgelig køber rigtige vinterstøvler når den tid kommer Men andet fodtøj har man faktisk ikke brug for

Anmeld

15. september 2014

dollygirl

Chevro skriver:

Ville bare give hende kondiskoene på /små støvler. Som sidder godt på hendes vrist og ankel

Hvis det er til dp brug osv, så vil jeg ikke bruge andet end det. Selvfølgelig køber rigtige vinterstøvler når den tid kommer Men andet fodtøj har man faktisk ikke brug for

Men de mente åbenbart i vuggestue at hun skal ha de der på billedet på :/

Anmeld

15. september 2014

Røverdatter

Jeg brugte også sådan nogle "futte"sko som du viser på billedet! Og med uld-sokker indenunder er de da perfekte til kommende efterår/vintertid

Anmeld

15. september 2014

Chevro

dollygirl skriver:

Men de mente åbenbart i vuggestue at hun skal ha de der på billedet på :/

Det har da intet med sko at gøre? Og hvis hun først begynder at gå udenfor en dag, så er der jo absolut ingen støtte i dem der!! 

Ville aldrig give en begynder i den alder så løst siddende ting på fødderne. 

Og det er nu dit barn og dine penge! Så du bestemmer :-) 

Anmeld

15. september 2014

TNBC

dollygirl skriver:

Hej piger

min 10 mdr er startet i vuggestue, hun kravler og stiller sig op og tager små skrift af gangen 

Hvad giver man dem på når de er ude på legepladsen ? Jeg har købt uld sokker, støvler, gummi støvler , kon disko, og de der som er på billedet 

kan hun ik ha de der på billedet på med uld sokker?

Jeg ville også bruge dem der på billedet. Dels også fordi de er varme og ja bedre at kravle med, ja ved godt at hun er ved at stille sig op, men hun begynder jo nok ikke at gå i morgen. Så starter med dem der og når hun går mere fast, så giv hende rigtige sko på, der støtter. 

Anmeld

15. september 2014

De3Guldklumper

Jeg har brugt de futter du viser på billedet til mine unger med uldstrømper eller bløde hjemmefutter under. Så længe dit barn ikke går så er det længe fint - et par prewalkers kan også sættes under hvis det er. 

Anmeld

16. september 2014

Matuk

Når hun endnu ikke går helt ville jeg give hende sutsko på og så de overtræksfutter på som du har vedhæftet billede af. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.