Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Scanning i dag 23+1
Det gik super fint. Der var intet væske at finde Ingenting med hjertet Væksten er perfekt Han er utrolig aktiv Han er stadig en han Hun scannede og scannede, men kunne INTET galt finde!
Vi er utrolige lettede og bare super glade for vores beslutning! Og ikke mindst at han sådan kæmper og faktisk har kæmpet sig tilbage til normalen. Begyndte at hyle under scanningen da hun gentagende sagde "Jeg kan simpelthen intet galt finde"! Og hylede igen da vi kørte derfra
Skal først scannes om 1 måned igen - Pyyh. Der var ingen afgørelse på hvor jeg skal scannes graviditeten ud og om jeg må føde i Skejby. Hun lovede mig (!!) at finde ud af det til næste gang! - Så det satser vi på, ellers ruller der hoveder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FullOfHope skriver: Scanning i dag 23+1 Det gik super fint. Der var intet væske at finde Ingenting med hjertet Væksten er perfekt Han er utrolig aktiv Han er stadig en han Hun scannede og scannede, men kunne INTET galt finde! Vi er utrolige lettede og bare super glade for vores beslutning! Og ikke mindst at han sådan kæmper og faktisk har kæmpet sig tilbage til normalen. Begyndte at hyle under scanningen da hun gentagende sagde "Jeg kan simpelthen intet galt finde"! Og hylede igen da vi kørte derfra Skal først scannes om 1 måned igen - Pyyh. Der var ingen afgørelse på hvor jeg skal scannes graviditeten ud og om jeg må føde i Skejby. Hun lovede mig (!!) at finde ud af det til næste gang! - Så det satser vi på, ellers ruller der hoveder
DEJLIGT med en go nyhed.. og en skøn scanning....
Har fulgt med i dine tråde, og så skøn en opdate
for at det hele flasker sig , det fortjener I
SÅDAN! Så er der da lidt retfærdighed i verden, stort tillykke
Fedt! Tillykke!
Det er jo nærmest et mirakel, når man tager i betragtning hvilken besked i fik i første omgang!
Dejlig, dejlig update
SÅ dejlig en nyhed !!!! Yaaaaawww...
Ih hvor godt. Har gået og holdt øje med, om der mon kom en opdatering. Bedre scanning kan man jo ikke ønske sig.
Hvor dejligt
Fantastisk nyhed ♡
Skøn læsning! Fantastisk at jeres lille dreng har det godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128