RokkeTand Wuhu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. august 2009

Tina Andersen

Endelig kom den.... den første rokketand længe ventet men endelig er den her. Emil havde klaget over at det gjorde ondt i den ene tand når han spiste men det kan jeg da dælme godt forstå den er vildt løs sådan over nat nærmest Men hold op hvor var han stolt, jeg var så ved at tude men det er en helt anden historie er der egentlig mange af jeres der har rokketænder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sejt!!!

Idun glæder sig også helt vildt. Men har endnu ikke kommet på holdet...

Anmeld

20. august 2009

lene

sejt, mathias glæder sig også men heller ingen rokketænder endnu

Anmeld

20. august 2009

tumle81

Hvor sejt, det er vildt så meget som børnene går op i det og glæder sig til det ;-)

Victoria har tabt 6 tænder, der er en ny rokketand på vej men kun 2 tænder der er kommet frem. En er dog på vej, så tror den kommer i den nærmeste fremtid...

Knus Kathrina

Anmeld

20. august 2009

Muslingen

Amalie har ingen rokketænder og hun taler ikke rigtig om det. Men hun kan nok også regne med at der går noget tid endnu, hvis hun følger i mine fodspor. Tror jeg var 7 eller 8 før den første faldt ud

Kh Fie

Anmeld

20. august 2009

Tina Andersen

tumle81 skriver:

Hvor sejt, det er vildt så meget som børnene går op i det og glæder sig til det ;-)

Victoria har tabt 6 tænder, der er en ny rokketand på vej men kun 2 tænder der er kommet frem. En er dog på vej, så tror den kommer i den nærmeste fremtid...

Knus Kathrina

wow hvor vildt, Emil var nu noget skuffet her til morgen over at den ikke var faldet ud endnu. Men kunne så fortælle ham at der kunne gå laaaaang tid endnu. Tror nu at det var fordi han er bange for om Feen husker at han har en.

Anmeld

20. august 2009

Sofie

Her er Freya også godt med med rokketænderne.. hun har nu tabt 6 tænder og den 7'ende er på vej.. og alle dem hun har tabt er kommet op igen. Hun ser altså meet ældre ud med store" tænder i munden

Freya tabte førte tand lige før sommerferien sidste år og holdte så en pause, men så lige pludselig gik det da helt amok

Herhjemme kommer tansfeen.. Men det er jo lige før far og mor ikke kan nå at følge med ha-ha

Kh Sofie

Anmeld

21. august 2009

Susan1978

Ea har haft 2 rokketænder og de er også tabt og nye er kommet op..

Men ja det er stort og tandfeen var også på besøg her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.