amning med 2 * Brystpiercing??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.417 visninger
9 svar
1 synes godt om
14. september 2014

tullemortilsnart2

Hej piger.

Det er første gang jeg er gravid, så har et spørgsmål:

kan man amme når man har haft piercinger igemmen begge brystvorter ( har taget dem ud da testen var positiv ) ?Nogen der har erfaringer med dette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2014

Mami

Ja det kan man det kan være lidt svære for baby hvis du har meget arvæv, og hvis ikke hullerne når at lukke, kommer mælken ud 3 steder 

Anmeld

14. september 2014

tullemortilsnart2

pyha. det var godt  

synes ikke der er meget arvæv og hullerne er også ved at lukke til, hehe

Anmeld

14. september 2014

Diana2013

lottelabs skriver:

Hej piger.

kan man amme når man har haft piercinger igemmen begge brystvorter ( har taget dem ud da testen var positiv ) ?Nogen der har erfaringer med dette?

Jeg havde en piercing i det ene bryst, tog den ud ret tidligt i graviditeten. Men det var faktisk det bedste bryst med hensyn til amningen lidt komisk

Anmeld

14. september 2014

Bell'star

lottelabs skriver:

Hej piger.

Det kan man godt.
Men min søn ville ikke rigtig spise på det bryst hvor jeg havde haft piercing, så det kæmpede vi en del med det første stykke tid. Heldigvis havde jeg kun haft det i det ene, så endte bare med kun at amme på det ene bryst.

Men tænker, at det nok var fordi det var forskel på mine, så han kunne nemt mærke forskel. Men hvis dit barn ikke har prøvet andet end bryster der har været piercet, så ved h*n jo ikke at mælken ikke kommer helt "normalt"

Anmeld

14. september 2014

Kindfed

Jeg kunne også

Anmeld

14. september 2014

twinny

Jeg kunne os på begge bryster. Dog er mine piercinger taget ud for mange år siden.

Anmeld

14. september 2014

PernilleogLouis

lottelabs skriver:

Hej piger.

Jeg har haft i den ene - det var intet problem at amme

Anmeld

14. september 2014

tullemortilsnart2

dejligt at høre at det er lykkedes for alle trods det fik dem lavet da jeg var 17 og dengang var der nogle der sagde at man ikke kunne amme når man var piercet.. men det er der tydeligvis ikke hold i  

Anmeld

15. september 2014

asff

lottelabs skriver:

Hej piger.

Ja, jeg havde i den ene, tog den ud før kejsersnittet Dog er det blevet hårdere pga arvæv, så min datter er ikke så glad for det bryst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.