Nægter flaske efter grød HJÆLP!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
9 svar
4 synes godt om
14. september 2014

missehxx

hjæælp piger! Min søn på 4 mdr er begyndt på grød til middag. Men når han har fået grød vil han ikke have sin flaske bagefter? Og han kan ikke rigtig finde ud af at drikke vand til maden så er bange for at han ikke får dækket sit væskebehov når han mister 1 flaske.. Han skal også snart til at have grød om aftenen, og så vil han jo miste 2 flasker... Burde han ikke drikke flaske efter grøden i den alder han har nu?? Ved ikke helt hvad jeg skal stille op...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vi har altid givet vand i en kop. 

Anmeld

14. september 2014

os2

Er også lige startet op på grød. Vores er også 4 mdr. Vi giver lidt vand fra kop ( evt et lille snapseglas) og derefter ammer jeg igen. 

Anmeld

14. september 2014

missehxx

Han bliver også tilbudt vand af kop??
Mit spørgsmål går på om det er et problem at han så mister en flaske..

Anmeld

14. september 2014

os2

Det ved jeg desværre ikke ... ??

Anmeld

14. september 2014

Mami

Nej det er ikke et problem, grøden erstatter jo et måltid (flasken) 

Anmeld

14. september 2014

jojomama

Min søn på snart 5 mdr er også lige startet på grød, men han virker ikke tørstig umiddelbart efter. Jeg venter en halv time før jeg forsøger at amme. Så vil han gerne. 

Hvor længe efter prøver du at give flaske?

Anmeld

14. september 2014

Aagaard

missehxx skriver:

hjæælp piger! Min søn på 4 mdr er begyndt på grød til middag. Men når han har fået grød vil han ikke have sin flaske bagefter? Og han kan ikke rigtig finde ud af at drikke vand til maden så er bange for at han ikke får dækket sit væskebehov når han mister 1 flaske.. Han skal også snart til at have grød om aftenen, og så vil han jo miste 2 flasker... Burde han ikke drikke flaske efter grøden i den alder han har nu?? Ved ikke helt hvad jeg skal stille op...

Vi gav hende vand af tudkop, eller en lille suttesflaske.

Anmeld

14. september 2014

anynom

Når han ikke er ældre, så skal han ikke have så meget grød at det erstatter en flaske. Mælk er det vigtigste, helt op til 9-12 måneders alderen. 

Smagsprøver på tre-fire skefulde og så mælk for resten  

Anmeld

14. september 2014

modesty

missehxx skriver:

Jeg siger som Julie WH - mælken er vigtigere end grøden, det er slet ikke vigtigt for så lille en baby at få fast føde. Jeg ville give en flaske først og så lidt grød for resten af pengene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.