Halvhøj eller alm. Seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal hun have en halvhøj eller en alm seng?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

918 visninger
10 svar
2 synes godt om
14. september 2014

Mother-love

Godmorgen piger.
Da min datters far skal have min datter seng op til ham skal vi have købt ny herhjem til.

Men er i tvivl om om jeg bare skal købe en alm junior seng igen eller om jeg skal købe en halvhøj seng.

Jeg har planer om at skal flytte her på et tidspunkt så hun vil få et lidt mindre værelse og synes det kunne være praktisk med en halvhøj seng også fordi hun elsker at lave hule og det er sådan en jo ideelt til.

Men ved ikke om hun er for lille endnu hun er 3,3 år. Hvad synes i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2014

Kay

Min datter på 2 har en halvhøj kan vi kalde den og klare det fint det er en hjemmebyg seng

Anmeld

14. september 2014

Mother-love

Kay skriver:

Min datter på 2 har en halvhøj kan vi kalde den og klare det fint det er en hjemmebyg seng

Tak for svar. Går det fint nok med hende når hun skal op og ned af sengen?
Isabella kommer selv ind til mig om morgenen hvis hun vågner før vækkeuret. Men er bare bange for hun falder ned.

Men er bare sikker på hun vil elske at have sådan en seng.

Anmeld

14. september 2014

Kay

Mother-love skriver:

Tak for svar. Går det fint nok med hende når hun skal op og ned af sengen?
Isabella kommer selv ind til mig om morgenen hvis hun vågner før vækkeuret. Men er bare bange for hun falder ned.

Men er bare sikker på hun vil elske at have sådan en seng.

Ja det går helt fint vi bruger en iKea skammel så hun bedre kan holde balancen op og ned

Anmeld

14. september 2014

LLT.

Her blev liam 2 i maj og han sover i halvhøj seng, det går helt fint

vi bruger som Kay en skammel ved stigen så er det nemmere for ham at komme op og ned

Anmeld

14. september 2014

Aluka

Mother-love skriver:

Godmorgen piger.
Da min datters far skal have min datter seng op til ham skal vi have købt ny herhjem til.

Men er i tvivl om om jeg bare skal købe en alm junior seng igen eller om jeg skal købe en halvhøj seng.

Jeg har planer om at skal flytte her på et tidspunkt så hun vil få et lidt mindre værelse og synes det kunne være praktisk med en halvhøj seng også fordi hun elsker at lave hule og det er sådan en jo ideelt til.

Har ikke selv børn på den alder, så kan ikke svare på hvad jeg selv ville gøre.

Men min nevø fik en halvhøj seng da han var ca 3, fordi lillesøster skulle ha tremmesengen, og det fungerer fint

Anmeld

14. september 2014

MorTilSnartFire <3

Jeg ville spørge pigen, hvad hun kunne tænke sig, hvis du ikke kan bestemme dig  

Udfra alderen vil jeg mene hun sagtens kan have en halvhøj seng, men ikke alle kan lide det - så jeg ville spørge 

Anmeld

14. september 2014

Lunae

Mother-love skriver:

Godmorgen piger.

Vores datter fik en halvhøj seng, da hun blev 3 år og det har aldrig været noget problem

Anmeld

14. september 2014

moaren

Mother-love skriver:

Godmorgen piger.

Vi anskaffede en halvhøj da lillebror skulle overtage tremmesengen og den er vi glade for.  Vores værelser er nemlig ikke så store, så det er helt perfekt for at få mere gulvplads (aller biler m.m kan stå under sengen) 

Anmeld

14. september 2014

Mother-love

Zap@mortil3 skriver:

Jeg ville spørge pigen, hvad hun kunne tænke sig, hvis du ikke kan bestemme dig  

Udfra alderen vil jeg mene hun sagtens kan have en halvhøj seng, men ikke alle kan lide det - så jeg ville spørge 

Hun vil rigtig gerne have en så der er det ikke noget problem. Men jeg har også besluttet mig at jeg bare springer ud i det. Og hvis det ikke går må vi save benene kortere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.