Så kan jeg give mig til kende her :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
1 svar
3 synes godt om
14. september 2014

Mutti2

Jeg har nu fortalt de fleste om min lille spire, derfor kan jeg nu give mig til kende her

Er gravid 11+5 i dag. Med en termin der nu hedder 31/3-15
Jeg var til NF i fredags hvor jeg så en livlig lille baby, der helt og aldeles smeltede mit hjerte

Jeg er i forvejen enlig mor til en skøn pige på 6 år, som bare glæder sig heeeeeelt vildt til at blive storesøster
Jeg bliver også alene med nr. 2, hvilket jeg er helt okay med

Jeg lider under denne graviditet meget af kvalme, opkast og plukkeveer hvilket allerede har givet årsag til en del sygemeldinger fra jobbet :-(

Men ellers går det fint og stødt fremad

Knus Pernille, snart mor til 2
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2014

Wish

Putte-mor skriver:

Jeg har nu fortalt de fleste om min lille spire, derfor kan jeg nu give mig til kende her

Er gravid 11+5 i dag. Med en termin der nu hedder 31/3-15
Jeg var til NF i fredags hvor jeg så en livlig lille baby, der helt og aldeles smeltede mit hjerte

Jeg er i forvejen enlig mor til en skøn pige på 6 år, som bare glæder sig heeeeeelt vildt til at blive storesøster
Jeg bliver også alene med nr. 2, hvilket jeg er helt okay med

Jeg lider under denne graviditet meget af kvalme, opkast og plukkeveer hvilket allerede har givet årsag til en del sygemeldinger fra jobbet :-(

Men ellers går det fint og stødt fremad

Knus Pernille, snart mor til 2

Velkommen i gruppen  Og stort tillykke med spiren! 

Er misundelig over at du har været så tidligt til nf - jeg har først tid når jeg er 12+3 det er på tirsdag  Men sys tiden går så langsomt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.