Vågen hele dagen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
2 svar
3 synes godt om
14. september 2014

ThatIsMeSammy

Hej Allesammen.

Min søn på 7 Uger, er begyndt de seneste 3 dage at være vågen nærmest hele dagen.

Han plejer at falde i søvn 01.30 eller kl 02.30  Han vågner igen ved 7-8 tiden og falder i søvn igen ved -11 tiden. Han vågner der igen ved 13.30 tiden og derfra vil han ikke sove hele dagen ligemeget hvor meget jeg og kærsten prøver at gå med barnevognen, skifter ble, amme ham (altid mæt), lege med ham (for at han skal blive træt) vugget ham, ja ALT.

Han falder altid i søvn på en af os, når han lægger på maven/brystet eller i armene, men 10 min efter vi har lagt ham i seng, vågner han igen!

Han er en meget bestemt dreng og græder/skriger indtil vi tager ham op igen, hvor han så stoppe med at græde.

Er der andre der kender til samme problem??

(HUSK, det er første gang, de seneste 3 dage at han er begyndt på at være vågen hele dagen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2014

Jibbe

Udviklingsspring? Aka tigerspring. http://voresborn.dk/baby-0-1/psykologi-og-udvikling/1439-syv-fantastiske-tigerspring

Der sker en udvikling i hans sansning og i de perioder er børnene bare MEGET kontaktsøgende (derfor man har barsel sådet  kan tilfredstilles). Jeg ville tage de dage det tog og lade ham sove på mig. En slynge kan være en fin hjælp så er han hos dig men du har armene fri. 

Anmeld

14. september 2014

Hullabullabulla

ThatIsMeSammy skriver:

Hej Allesammen.

Min søn på 7 Uger, er begyndt de seneste 3 dage at være vågen nærmest hele dagen.

Han plejer at falde i søvn 01.30 eller kl 02.30  Han vågner igen ved 7-8 tiden og falder i søvn igen ved -11 tiden. Han vågner der igen ved 13.30 tiden og derfra vil han ikke sove hele dagen ligemeget hvor meget jeg og kærsten prøver at gå med barnevognen, skifter ble, amme ham (altid mæt), lege med ham (for at han skal blive træt) vugget ham, ja ALT.

Han falder altid i søvn på en af os, når han lægger på maven/brystet eller i armene, men 10 min efter vi har lagt ham i seng, vågner han igen!

Han er en meget bestemt dreng og græder/skriger indtil vi tager ham op igen, hvor han så stoppe med at græde.

Er der andre der kender til samme problem??

(HUSK, det er første gang, de seneste 3 dage at han er begyndt på at være vågen hele dagen)

Kunne lyde som et tigerspring.

App'en vidunderlige uger er fantastisk til at holde styr på tigerspring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.