måske i nat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.685 visninger
17 svar
4 synes godt om
13. september 2014

Kay

Forrige tirsdag sagde min læge jo at jeg skulle være glad hvis der gik mere end en uge før jeg fødte, det er der jo så gået og det er jeg da også glad for

Men nøj nogle ja ved ikke om jeg vil kalde dem plukveer jeg har haft i dag... sådan eftermiddag og aften de gør ondt og presser ned, men det er ikke rigtige fødsels veer måske opstart

Kan sgu ærligt ikke huske hvor ondt det skal gøre men kan huske at jm ved min sidste fødsel mente jeg var ret hårdfør 

Nu vil jeg prøve at sove lidt, har en underlig fornemmelse i kroppen... og er spændt på om der sker noget i nat, selvom jeg gerne ser at hun bliver der inde et par uger endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Krydser finger for at hun luge nupper 2 uger mere ! Vh stine

Anmeld

13. september 2014

Princesspigen

Kay skriver:

Forrige tirsdag sagde min læge jo at jeg skulle være glad hvis der gik mere end en uge før jeg fødte, det er der jo så gået og det er jeg da også glad for

Men nøj nogle ja ved ikke om jeg vil kalde dem plukveer jeg har haft i dag... sådan eftermiddag og aften de gør ondt og presser ned, men det er ikke rigtige fødsels veer måske opstart

Kan sgu ærligt ikke huske hvor ondt det skal gøre men kan huske at jm ved min sidste fødsel mente jeg var ret hårdfør 

Nu vil jeg prøve at sove lidt, har en underlig fornemmelse i kroppen... og er spændt på om der sker noget i nat, selvom jeg gerne ser at hun bliver der inde et par uger endnu

alt mugligt held og lykke, ønsker dig en dejlig nem fødsel og at alt er vel med din skønne prinsesse når hun kommer ud

Anmeld

13. september 2014

Christine

Kay skriver:

Jeg aner desværre intet om at føde, selv om jeg har to børn. Men god fødsel  hvis du kommer dertil allerede, og ellers så sov godt! 

Anmeld

13. september 2014

Kay

StineW79 skriver:

Krydser finger for at hun luge nupper 2 uger mere ! Vh stine

Tak 

Anmeld

13. september 2014

Kay

Princesspigen skriver:

alt mugligt held og lykke, ønsker dig en dejlig nem fødsel og at alt er vel med din skønne prinsesse når hun kommer ud

Tak  

Anmeld

13. september 2014

Kay

Christine skriver:

Jeg aner desværre intet om at føde, selv om jeg har to børn. Men god fødsel  hvis du kommer dertil allerede, og ellers så sov godt! 

Håber på det sidste selvom jeg sidst havde en skøn, nem, hurtig fødsel første gang, håber jeg hun venter i alt fald 1 og 1/2 uge endnu så jeg når forbi de 37+ 

Anmeld

13. september 2014

MorTilEn2013Dreng

Kay skriver:

Krydser da for hun bliver inde lidt endnu

Men held og lykke hvis det sker før

Anmeld

13. september 2014

Christine

Kay skriver:

Håber på det sidste selvom jeg sidst havde en skøn, nem, hurtig fødsel første gang, håber jeg hun venter i alt fald 1 og 1/2 uge endnu så jeg når forbi de 37+ 

Ja hun kan godt lige vente mindst en uge!

Og hvis hun gør det, så er det jo alligevel om snart. Det må være så spændende 

Håber på det bedste 

Anmeld

13. september 2014

Kay

Christine skriver:

Ja hun kan godt lige vente mindst en uge!

Og hvis hun gør det, så er det jo alligevel om snart. Det må være så spændende 

Håber på det bedste 

Tak har lige måtte gå rundt og rydde lidt op... kan simpelthen ikke sove, kan ikke finde ro  plejer jeg nu ellers ikke havde problemer med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.