Erfaring med jocko kjoler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. september 2014

Princesspigen

Jeg skal til min datters fødselsdag bruge en fin prinsesse kjole til prinsessen nu hun fylder 2 år..

efter meget søgen er der 3 modeller fra mærket jocko jeg har forelsket mig i, alle i lilla nuancer og med stropper istedet for ærmer.. 

Men en problemet er jeg kan ikke komme ind på jocko's hjemme side og se størrelserne og det ser ud til jeg kun kan få dem jeg vil have i 98 og op.. 

Så jeg vil høre om nogle ved hvor store eller stMå de er i størrelsen for min datter ligger mellem str 86 og 92 så derfor har jeg søgt i str 92 men uden held i de modeller jeg ønsker... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2014

qwaszx

Princesspigen skriver:

Jeg skal til min datters fødselsdag bruge en fin prinsesse kjole til prinsessen nu hun fylder 2 år..

efter meget søgen er der 3 modeller fra mærket jocko jeg har forelsket mig i, alle i lilla nuancer og med stropper istedet for ærmer.. 

Men en problemet er jeg kan ikke komme ind på jocko's hjemme side og se størrelserne og det ser ud til jeg kun kan få dem jeg vil have i 98 og op.. 

Så jeg vil høre om nogle ved hvor store eller stMå de er i størrelsen for min datter ligger mellem str 86 og 92 så derfor har jeg søgt i str 92 men uden held i de modeller jeg ønsker... 

Prøv på lekmer.dk

Der købte jeg en kjole i samme mærke.

Anmeld

13. september 2014

Princesspigen

qwaszx skriver:

Prøv på lekmer.dk

Der købte jeg en kjole i samme mærke.

Der går de 3 modeller jeg er interesseret i også kun fra 98 og op og jeg ved ikke rigtigt om hun vil svømme helt i den da jeg aldrig har haft med jocko at gøre før

Anmeld

14. september 2014

Princesspigen

Øh jeg syndes det er svært 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.