Vinter støvler til bhv barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.074 visninger
10 svar
1 synes godt om
12. september 2014

Mother-love

Hej piger.
Jeg skal have fundet nogle vinter støvler til Isabella 3,3 år. Er bare meget i tvivl om hvilke jeg skal købe. Hun har stortset kun haft bilkas eller Føtex støvlerne indtil nu, da jeg hun ikke har været ligeså meget ude som nu i vs.

Men piger hvilke støvler/ mærke vil i anbefale? Hvad har i gode og dårlige erfaringer med?

Budgettet for dem skal ligge på maks 650kr da jeg er blevet alene mor og ikke har ret mange penge.

Læg gerne billeder og pris ind

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2014

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Mother-love skriver:

Hej piger.
Jeg skal have fundet nogle vinter støvler til Isabella 3,3 år. Er bare meget i tvivl om hvilke jeg skal købe. Hun har stortset kun haft bilkas eller Føtex støvlerne indtil nu, da jeg hun ikke har været ligeså meget ude som nu i vs.

Men piger hvilke støvler/ mærke vil i anbefale? Hvad har i gode og dårlige erfaringer med?

Budgettet for dem skal ligge på maks 650kr da jeg er blevet alene mor og ikke har ret mange penge.

På forhånd tak

650kr er da en flot pris på vinterstøvler...

Jeg ville hoppe på trendsales og købe Ecco til næsten ingen penge... En sindsyg god vinterstøvle og så kan du spare penge... Og så måske købe en termostøvle ved siden af... Kommer self an på, om hun er en pige, som bruger sig selv rigtig meget i naturen, eller hun er forsigtig, for så kan du nok nøjes med vinterstøvlerne....

Anmeld

12. september 2014

K&S

Mother-love skriver:

Hej piger.

På forhånd tak

Vi har alle år brugt Ecco

Anmeld

12. september 2014

Mother-love

Mathias Villads skriver:

650kr er da en flot pris på vinterstøvler...

Jeg ville hoppe på trendsales og købe Ecco til næsten ingen penge... En sindsyg god vinterstøvle og så kan du spare penge... Og så måske købe en termostøvle ved siden af... Kommer self an på, om hun er en pige, som bruger sig selv rigtig meget i naturen, eller hun er forsigtig, for så kan du nok nøjes med vinterstøvlerne....

Ja men efter hun har fået den alder hun har så privotere jeg noget ordentligt fodtøj.

Hun har fået termostøvler.
Og tja tror hun er en blanding, efter hun er kommet i bhv udfordre hun meget sig selv. Så tænker at det ville være smart med nogen hun kan bevæge sig i som ikke er for stive men heller ikke for "slappe" da hun er lidt platfodet, så den skal kunne holde hendes fod på plads

Anmeld

12. september 2014

lycly

Mærket er næsten ligegyldigt, de bør bare være af goretex, det er det eneste der sikrer 100% vandtæthed vi har altid købt Ecco for de har støvler af goretex og de er samtidig rigtig fine

Anmeld

12. september 2014

Mother-love

LuLy skriver:

Mærket er næsten ligegyldigt, de bør bare være af goretex, det er det eneste der sikrer 100% vandtæthed vi har altid købt Ecco for de har støvler af goretex og de er samtidig rigtig fine

Okay dem vil jeg prøve og kigge på
For det er vigtigt de er 100 procent vandtæt

Anmeld

12. september 2014

TrineMine86

Vi har også været glade for Bundgaard, de er på tilbud til 499 i sportmaster B

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. september 2014

TrineMine86

Desuden ville jeg aldrig købe brugt fodtøj, børn har ligesom voksne forskellig fodstillinger og slider skoene skæve 

Anmeld

12. september 2014

Mother-love

TrineMine86 skriver:

Desuden ville jeg aldrig købe brugt fodtøj, børn har ligesom voksne forskellig fodstillinger og slider skoene skæve 

Nej jeg har også den holdning at nu hvor hun er blevet så stor så skal hun ikke have brugt fodtøj netop fordi man slider skoene forskelligt. Og nu hvor hun er lidt platfodet så dur det slet ikke.

Anmeld

12. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vi har dårlig erfaring med skofus - de var ikke åndbar og vores dreng fik fugtige fødder i dem. Vi havde nogle fra deichmann som vi havde købt som ekstra støvler, men de var dejlige varme og vandtætte - der var også det der goretex eller hvad det hedder. 

I år køber vi nok et par i deichmann og et par ecco, da han er startet i udflytter og er ude dagen lang. Vi har ecco overgangssko og er glade for dem. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.