Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hold nu op som tiden går!! Det går alt alt for hurtigt det her
I dag er det præcis 1 år siden Oliver blev født! Præcis 1 år siden jeg så min kæreste være ved at gå ud af sit gode skind pga stress, da jeg havde veer og skulle afsted NU
Oliver er en lille hyggetrold og en værre drillepind for sin storesøster
Han startede i vuggestue den 1/8, så han er godt kørt ind nu - i samme hus som storesøster der går i børnehaven
Han kan endnu hverken kravle eller gå, men han kan i den grad møve sig fremad på gulvet, især når katten går rundt eller storesøster løber fra ham Lige pt. er han ved at få sin 4. tand. Han har de 2 i undermunden og nr 2 på vej i overmunden (laaaaangt om længe)
Prøv at se her hvor stor han er blevet, de 2 sidste er fra i dag! Det er ikke ret tit jeg opdaterer med tumlingerne - der er noget at se til med 2
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Clisolka skriver: Hold nu op som tiden går!! Det går alt alt for hurtigt det her I dag er det præcis 1 år siden Oliver blev født! Præcis 1 år siden jeg så min kæreste være ved at gå ud af sit gode skind pga stress, da jeg havde veer og skulle afsted NU Oliver er en lille hyggetrold og en værre drillepind for sin storesøster Han startede i vuggestue den 1/8, så han er godt kørt ind nu - i samme hus som storesøster der går i børnehaven Han kan endnu hverken kravle eller gå, men han kan i den grad møve sig fremad på gulvet, især når katten går rundt eller storesøster løber fra ham Lige pt. er han ved at få sin 4. tand. Han har de 2 i undermunden og nr 2 på vej i overmunden (laaaaangt om længe) Prøv at se her hvor stor han er blevet, de 2 sidste er fra i dag! Det er ikke ret tit jeg opdaterer med tumlingerne - der er noget at se til med 2
Røverdatter skriver: Skønt søskendepar Og ja. Tiden går bare så stærkt!!)
Skønt søskendepar Og ja. Tiden går bare så stærkt!!)
Tak Ja, det er med at nyde tiden mens de er så små
Soffy27 skriver: Stort tillykke med fødselsdagen til din søn
Stort tillykke med fødselsdagen til din søn
Tak
BabyFreia skriver: Tillykke med Olivers første fødselsdag
Tillykke med Olivers første fødselsdag
MiichellaMalou skriver: Tillykke med ham
Tillykke med ham
Da vi hentede ham i vuggestuen i går havde han fået en fødselsdagsgave De havde lånt storesøster i børnehaven, så hun havde fået sin hånd med på trøjen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128