Psyken efter abort.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

795 visninger
3 svar
1 synes godt om
12. september 2014

Frøken C.

Hej. 

Er det normalt stadig at sørge over at ha fået en kirurgisk abort ? Kan godt være det er et mærkeligt spørgsmål, men det var min første graviditet. Det er omkring 2 måneder siden. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2014

LinLin

Frøken C. skriver:

Hej. 

Er det normalt stadig at sørge over at ha fået en kirurgisk abort ? Kan godt være det er et mærkeligt spørgsmål, men det var min første graviditet. Det er omkring 2 måneder siden. 

Det kommer jo an på grunden... Jeg har helt frivilligt fået foretaget en og den sørgede jeg bestemt ikke over da det var det rigtige for os dengang hvis det ikke er frivilligt/man føler sig presset til den kan jeg da ikke se noget forkert i at sørge...

Anmeld

12. september 2014

Pinkypie

Som linlin siger, tror det kommer an på grunden til aborten..

Jeg fik foretaget en kirugisk sidste onsdag, og ja self kan jeg stadig engang imellem tænke om det var det rigtige, men så er det også det..

Håber snart du kommer ovenpå igen.

Anmeld

12. september 2014

MomInTheMaking

Frøken C. skriver:

Hej. 

Ja og du skal bare tage dig den tid det tager. Jeg fik en abort som 19 årig (er i dag 27) og selv om det bestemt var det helt rigtige for alle parter, så kan jeg den dag i dag stadig blive trist over det nogengange, en abort er en stor og ubehagelig ting uanset om det er det bedste i situationen eller ej.
Sørg og det skal nok blive bedre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.