hvor bor nissen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.603 visninger
9 svar
9 synes godt om
12. september 2014

Kay

ja oki der er lææænge til jul.... eller...  

nu er elna jo 2 og meget sproglig og meget bevist... og hun snakker allerede om nisser og gaver 

jeg er vokset op i hus med loft... og der boede nissen jo på loftet... men nu bor vi i et mindre rækkehus  med en overbo... 

hvor bor nissen hjemme hos jer der hverken har loft eller kælder?? hvor stiller i risengrød til nissen??  

ville jo gerne snakke lidt med elna om det inden jul når hun nu er så interesseret i det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2014

Christine

Kay skriver:

nu er elna jo 2 og meget sproglig og meget bevist... og hun snakker allerede om nisser og gaver 

jeg er vokset op i hus med loft... og der boede nissen jo på loftet... men nu bor vi i et mindre rækkehus  med en overbo... 

hvor bor nissen hjemme hos jer der hverken har loft eller kælder?? hvor stiller i risengrød til nissen??  

ville jo gerne snakke lidt med elna om det inden jul når hun nu er så interesseret i det 

Vi har en trappe hvor nissen kan få gaver/grød. Hvor han lige præcis bor eller kommer fra, lader vi stå hen i det uvisse 

Da jeg var lille boede der nisser i et stort skab hos min oldemor.. jeg fik at vide at de havde en hemmelig indgang bagerst i skabet.

Anmeld

12. september 2014

Kay

Christine skriver:

Vi har en trappe hvor nissen kan få gaver/grød. Hvor han lige præcis bor eller kommer fra, lader vi stå hen i det uvisse 

Da jeg var lille boede der nisser i et stort skab hos min oldemor.. jeg fik at vide at de havde en hemmelig indgang bagerst i skabet.

ja... et gammelt skab... den ide er ret god  

nu må vi se om vi ender med at få en trappe inden jul... 

Anmeld

12. september 2014

lineog4

Vores nisse bor i væggen med en mystisk dør ude i køkkenet. Før den flyttede ind der boede den i opgangen.

Anmeld

12. september 2014

Kay

lineog4 skriver:

Vores nisse bor i væggen med en mystisk dør ude i køkkenet. Før den flyttede ind der boede den i opgangen.

har også overvejet en nissedør 

Anmeld

12. september 2014

K&S

Kay skriver:

Vi bor i lejlighed, så her bor nissen bag ved denne lille dør
Det var et kæmpe hit
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. september 2014

MyLove E

Elias' oldemor har strikket en KÆMPE julesok, hvor der sidder en strikket nisse i
Den kommer så ned i løbet af natten.
Sidste år sætte Elias selv mad under vores spise bord. Så der er blevet sådan. Han får rester og har så en lille gave med. Om morgen giver Elias den så et kys og så sætter vi den op igen

Anmeld

12. september 2014

Kindfed

K&S skriver:

Det var et kæmpe hit

Sådan en dør bor vores husnisse også bag

Anmeld

12. september 2014

Kay

K&S skriver:

Det var et kæmpe hit

jeg har også overvejet at anskaffe sådan en dør  

Anmeld

12. september 2014

Kay

MyLove E skriver:

Elias' oldemor har strikket en KÆMPE julesok, hvor der sidder en strikket nisse i
Den kommer så ned i løbet af natten.
Sidste år sætte Elias selv mad under vores spise bord. Så der er blevet sådan. Han får rester og har så en lille gave med. Om morgen giver Elias den så et kys og så sætter vi den op igen

nej hvor hyggeligt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.