(februar) Så kan Anne sidde selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

844 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. august 2009

Joan ( Smallie )

Jeg har ikke skrevet meget herinde men nu bliver jeg nød til at prale lidt. Hun kan selv sidde et par min nu, Syntes det er vildt hun bliver jo først 6 måneder her den 24 men indrømmet er da stolt Men storbror kunne også sidde inden han var 6 måneder.
Så lige et billede af tøsen
Joan

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

Diana...

Ihh hvor er hun dygtig. Lucas kan os sidde selv det er så stort når det kan det synes jeg 

Knus

Anmeld

19. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Det er bare super flot - tillykke

Lina kan ikke sidde selv, men hun vil rigtig gerne sidde op nu hos os andre og følge med. Hun skal bare støttes, men vælter så snart man giver slip.

/ Katja - Lina som bliver 5 mdr. den 24 og Luka 22 mdr.

Anmeld

20. august 2009

MoarViborg

Super godt billede! Ja det er super skønt! Maya sidder også selv og har gjort det et par uger nu, men hun kan til gengæld ikke vende sig når hun ligger endnu! Og efter hun er begyndt at sidde selv, vil hun nærmest ikke andet, så hun bliver noget sur når hun bliver lagt ned i stedet - tsk tsk!

Var lige oppe at få hende vejet i går - tøsen vejer nu 8,6 kg!! hun bliver 5 måneder på lørdag, så synes godt nok det er meget! Glæder mig til at hun begynder at kravle lidt rundt - hun kan jo ikke blive ved med at tage på i den fart!

Anmeld

20. august 2009

Mira0911

Hvor må det være skønt... :O)
Her Kan Julie sidde selv max i 30 sekunder - Så tilter hun....

Anmeld

20. august 2009

Misjelle

Hvor er hun bare god, selvfølgelig skal du prale ... herhjemme kan Linus slet ikke sidde uden støtte og han fylder 6 mdr. i morgen.

Anmeld

20. august 2009

Moar'en

Hvor dejligt. viktor sidder ikke selv endnu, men han triller da lidt, eller gjorde, lad os se om det kommer igen

Anmeld

20. august 2009

Muffinmus

_Dejligt, og ja,, man bliver stolt hver gang
Tor sidder også selv, men får kun lov meget kort tid selv...skal jo helst være 6 mdr
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. august 2009

Diana...

Trineviborg skriver:

Super godt billede! Ja det er super skønt! Maya sidder også selv og har gjort det et par uger nu, men hun kan til gengæld ikke vende sig når hun ligger endnu! Og efter hun er begyndt at sidde selv, vil hun nærmest ikke andet, så hun bliver noget sur når hun bliver lagt ned i stedet - tsk tsk!

Var lige oppe at få hende vejet i går - tøsen vejer nu 8,6 kg!! hun bliver 5 måneder på lørdag, så synes godt nok det er meget! Glæder mig til at hun begynder at kravle lidt rundt - hun kan jo ikke blive ved med at tage på i den fart!

Ha ha Lucas gider heller ikke lægge ned mere han kunne side selv lige inden han blev 5 måneder så det har været en kamp om at få ham til at lægge ned længere tid af gangen men er er jo så småt begynd at kravle nu og så det sjovt at ligge ned men nu får han altså bare lov at side el ligge el kravle el hvad han nu vil men han bliver jo os 6 måneder i morgen. 

Anmeld

20. august 2009

MoarViborg

MariaE skriver:

_Dejligt, og ja,, man bliver stolt hver gang
Tor sidder også selv, men får kun lov meget kort tid selv...skal jo helst være 6 mdr

Spurgte faktisk sundhedsplejersken, da jeg også havde hørt at det ikke var så godt for ryggen hvis baby sidder for længe! Men hun sagde at jeg roligt kunne lade Maya sidde selv selvom hun ikke er 5 måneder endnu, så længe hun ikke falder sammen - og virker tilpas Så det gør jeg!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.