Nogen som ved svaret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.980 visninger
3 svar
1 synes godt om
12. september 2014

looouise.g

Jeg har sådan tænkt på, hvis man er gravid uden for livmoderen - hvor tidligt opdager man det? Hvor tidligt vil de såkaldte symptomer komme? 

Jeg er 5+5 - og har ikke haft nogen form for mørk udflåd eller pletblødt. Er det for tidligt at sige endnu eller kan jeg være ganske rolig? �� 

på forhånd tak �� og sikke en dejlig gruppe - der er meget brugbar Info. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2014

Bak

looouise.g skriver:

Jeg har sådan tænkt på, hvis man er gravid uden for livmoderen - hvor tidligt opdager man det? Hvor tidligt vil de såkaldte symptomer komme? 

Jeg er 5+5 - og har ikke haft nogen form for mørk udflåd eller pletblødt. Er det for tidligt at sige endnu eller kan jeg være ganske rolig? �� 

på forhånd tak �� og sikke en dejlig gruppe - der er meget brugbar Info. 

Det er stadig for tidligt at sige, hvor graviditeten er. Man ville nok kunne se det til en skanning.
Størstedelen af graviditeter ligge jo rigtigt, så hvorfor gå og bekymre sig, når du ikke har nogen symptomer? Du skal bare slappe af og være glad for graviditeten, det skal nok gå

Anmeld

12. september 2014

looouise.g

Bak skriver:

Det er stadig for tidligt at sige, hvor graviditeten er. Man ville nok kunne se det til en skanning.
Størstedelen af graviditeter ligge jo rigtigt, så hvorfor gå og bekymre sig, når du ikke har nogen symptomer? Du skal bare slappe af og være glad for graviditeten, det skal nok gå

Jeg er bare typen der spekulere over alt. Og ønsker bare inderligt at det skal gå godt og lykkedes. Men du har nok ret - skal nok være bedre til at slappe af og nyde det ��

Anmeld

12. september 2014

Chellie

looouise.g skriver:

Jeg er bare typen der spekulere over alt. Og ønsker bare inderligt at det skal gå godt og lykkedes. Men du har nok ret - skal nok være bedre til at slappe af og nyde det ��

Jeg er ikke sikker, men som jeg har forstået det, kan et meget tidligt symptom være, hvis G-testen ikke bliver mere tydelig, når man tester. Det være sagt, så er det ikke et sikkert tegn overhovedet, men blot en mulig indikation.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.