Småtspisende baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
1 svar
0 synes godt om
11. september 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Andre med småt spisende babyer?

Lenora er 10 uger og spiser meget lidt.

Hun burde i følge sin vægt komme op omkring en liter i døgnet, men på en god dag kan hun lige klemme 600 ml ned.
Hun er allerede faldet et hak på kurven, og har de sidste 4-5 uger taget mellem 100-150 g på om ugen. Er så bange for at hun skal begynde at tabe sig 

Kan dog ikke rigtig se hvordan jeg skulle kunne få hende til at spise mere, for hun gør det helt klart når hun er mæt og ikke vil have mere. bliver stiktosset hvis jeg prøver at overtale til lidt mere.

Andre i samme båd? Evt nogle råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2014

Trekløver(:

TanyaGR skriver:

Andre med småt spisende babyer?

Lenora er 10 uger og spiser meget lidt.

Hun burde i følge sin vægt komme op omkring en liter i døgnet, men på en god dag kan hun lige klemme 600 ml ned.
Hun er allerede faldet et hak på kurven, og har de sidste 4-5 uger taget mellem 100-150 g på om ugen. Er så bange for at hun skal begynde at tabe sig 

Kan dog ikke rigtig se hvordan jeg skulle kunne få hende til at spise mere, for hun gør det helt klart når hun er mæt og ikke vil have mere. bliver stiktosset hvis jeg prøver at overtale til lidt mere.

Andre i samme båd? Evt nogle råd?

Vil ikke kalde min datter for småtspisende, men hun har aldrig været en stort marøre, som så mange andre babyer/børn. Ammede stadig da hun var 10 uger, så jeg ved ikke præcis hvor meget hun spiste, ammede hyppigt, men hun tømte ikke brysterne hver gang overhovedet.

Jeg ville ringe til sp, hvis du er utrolig, men så længe din pige er glad, tilfreds og trives så er der ingen grund til bekymring Babyer er meget forskelligt og ligesom de sover forskelligt så spiser de også forskelligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.