Kommer der -20 %

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.216 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. september 2014

Anonym trådstarter

Hej folksens. 

Er der nogle der ved om der plejer at være -20% på alle barnevogne på er tidspunkt i løbet af et år ? 

Har forelsket mig i Emmaljunga big star supreme, med drejehjul. Og når der så både skal nyde madrasser til og lift. Så kommer vi over 10.000. Og det har jeg ik lige råd til.

så ville elske hvis der kom -20% . Evt her på kommende babymesse i Kbh den 11-12 okt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2014

Julie0802

Anonym skriver:

Hej folksens. 

Er der nogle der ved om der plejer at være -20% på alle barnevogne på er tidspunkt i løbet af et år ? 

Har forelsket mig i Emmaljunga big star supreme, med drejehjul. Og når der så både skal nyde madrasser til og lift. Så kommer vi over 10.000. Og det har jeg ik lige råd til.

så ville elske hvis der kom -20% . Evt her på kommende babymesse i Kbh den 11-12 okt

Hejsa  

jeg har selv holdt øje siden januar i år, og da har den ikke været på bud.

Hvis man hører i butikkerne siger de også at der ikke køres tilbud på emmaljunga barnevogne. Men prøv evt. At hør i en butik på en samlet pris for det hele, så gir de ofte en form for rabat, hvis du køber det hele et sted.  

ellers den nye Bason lux, er billigere men har også drejehjul  

Anmeld

11. september 2014

Christine

Anonym skriver:

Hej folksens. 

Vi fik 15% i Babysam på den vogn, da det var en udstillingsmodel. Den er stadig dyr, men prøv at se om de skulle have en udstillingsmodel stående (så kan du så ikke vælge farve) for jeg tror de skifter farverne ud nu her, så det er da en mulighed...

Anmeld

17. september 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Ønskebørn i City Vest ved Århus har 20% rabat på hele butikken i morgen og fredag. Der står dog, at de 20% ikke gælder Emmaljunga 2015 kollektionen, men går ud fra, at det så betyder, at resten af Emmaljungas produkter er med. Jeg ved ikke, om tilbuddet kun er denne Ønskebørn eller, om det også gælder i deres andre butikker.

http://www.cityvest.dk/aktuelt/wild-days-de-vilde-tilbud-starter-18-september/

Anmeld

17. september 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Danmarks Børn som ligger på Amager og i Hvidovre er billigere end andre babyforretninger. Måske ikke så meget på barnevognen, men på alt det andet og så kan man som regel få en "pakke" fra dem

Anmeld

17. september 2014

Anonym trådstarter

Bor desværre i Solrød på Sjælland

men der er bare aldrig % på emmaljunga :/ 

Anmeld

17. september 2014

Pigent

Anonym skriver:

Bor desværre i Solrød på Sjælland

men der er bare aldrig % på emmaljunga :/ 

Tror snart Emmaljunga 2015 kommer i butikkerne så kan det var model 2014 er på tilbud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.