løbe og løbesko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. august 2009

katti24

Hej jeg skal til at gå i gang med at løbe her snart, men står og mangler nogle gode løbe sko.
Mit problem er at jeg har dårlige knæ, så skal derfor finde de helt rigtige sko.
Er der nogle der kende et sted hvor man kan købe nogle gode sko, og blive guidet til den rigtige sko?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

KarinaIda

katti24 skriver:

Hej jeg skal til at gå i gang med at løbe her snart, men står og mangler nogle gode løbe sko.
Mit problem er at jeg har dårlige knæ, så skal derfor finde de helt rigtige sko.
Er der nogle der kende et sted hvor man kan købe nogle gode sko, og blive guidet til den rigtige sko?

Det kan du sportsmaster og sportigan....

Jeg har selv dårligt knæ, og det bruger jeg knæbind på.. Det kunne du jo også bruge!!! Bare et forslag

Anmeld

19. august 2009

StineL

Nu kan jeg ikke lige umiddelbart se, hvor du bor henne, men Kaiser Sport i Brønshøj kan virkelig anbefales.

Anmeld

19. august 2009

Christinahr

Jeg smuttede i sportsmaster, intersport og en anden lokal. Forklarede mit behov og fik tre - ens heldigvis - vurderinger af den type der passede mig.

Endte med at købe et par i sportsmaster til 1000 kr - god service og virkelig gode sko.

Jeg havde sidste år købt et par i bilka og det var ingen succes, så det kan klart anbefaldes at besøge et sted der har styr på det

Anmeld

21. august 2009

katti24

Tror jeg må i sportsmaster i morgen. er fra måløv
Jeg syntes os det er værd at bruge lidt flere penge og så få nogle ordentlige sko

Anmeld

8. september 2009

Tulle28

Marathon Sport (ligger vist flere steder i Kbh) og Kaiser Sport i Brønshøj kan klart anbefales... Havde SÅ svært ved at finde de rigtige sko dengang jeg begundte at løbe (jeg fik KÆMPE vabler på indersiden af svangen) og endte med at bruge tusindvis af kroner på sko jeg ikke kunne bruge.

Marathon Sport og Kaiser Sport filmer dig mens du løber og kan ud fra det se hvordan din ben/fodstilling er, hvordan du lander osv. og kan ud fra det rådgive dig om, hvilken type sko du skal have.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.