Sex uden gummi efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
5 svar
3 synes godt om
11. september 2014

Anonym trådstarter

Er hvad vi har haft (næsten, gummiet var revnet under "turen") Det er en måned siden jeg fødte.. 

Hvad skal man være opmærksom på mht eventuelle infektioner ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2014

Happiness

Tror mere du skal være opmærksom på en evt ny graviditet

Men hvis dit udflåd lugter grimt, du får mavekneb eller at det klør, så ville jeg nok opsøge læge, men ellers ville en graviditetstest om 2-3 uger nok være en god ide...

Anmeld

11. september 2014

Anonym trådstarter

Happiness skriver:

Men hvis dit udflåd lugter grimt, du får mavekneb eller at det klør, så ville jeg nok opsøge læge, men ellers ville en graviditetstest om 2-3 uger nok være en god ide...

Jeg har pcos og er blevet insemineret for at blive gravid, så er egentlig ikke bange for en graviditet

Anmeld

11. september 2014

Anonym trådstarter

Happiness skriver:

Men mit udflåd lygter grimt i forvejen, det har det gjort siden fødslen.... Det klør ikke eller noget... Mavekneb har jeg lidt , men det samtidig med jeg har hård aff. Så tænker nærmere det er det. (Det er en uges tid siden, sexen) 

Anmeld

11. september 2014

Happiness

Anonym skriver:

Men mit udflåd lygter grimt i forvejen, det har det gjort siden fødslen.... Det klør ikke eller noget... Mavekneb har jeg lidt , men det samtidig med jeg har hård aff. Så tænker nærmere det er det. (Det er en uges tid siden, sexen) 

Det har jo en speciel lugt efter en fødsel. Men så længe det ikke er ildelugtende. Eller at den ændrer sig.

Mavekneben kan også være efterveer. Dem havde jeg LÆNGE, ihvertfald 2 mdr.

Men hvis du er bekymret, synes jeg du skal ringe til lægen. Hellere få det tjekket, end at gå og bekymre sig. Der er jo stadig nogle uger til 8 uger tjekket. Og hvis der er opstået infektion, er det jo bedre at behandle hurtigt muligt

Anmeld

11. september 2014

Happiness

Anonym skriver:

Jeg har pcos og er blevet insemineret for at blive gravid, så er egentlig ikke bange for en graviditet

Så kunne det da være at I er heldige at der er gevinst. Siger man ikke at kroppen er mere modtagelig efter en fødsel. Og at en del får hjælp til første barn, og at de så pludselig "kan selv".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.