Plukveer! :( :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. september 2014

Anonym trådstarter

Jeg skriver lige som anonym, da familie ikke skal tro jeg føder lige om lidt

Jeg har haft plukveer siden kl.10.15 i formiddags, med 3-10 min. interval og de bliver bare ikke til rigtige veer. kan jeg gøre noget? De strammer rigtig meget til, niver og engang imellem synes jeg de kommer om i lænden... Men "smerten" er den samme siden de startede...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2014

Mumto3

Kroppen øver sig bare. Måske går det over i rigtige veer, og måske går det bare i sig selv igen, og så er kroppen endnu mere klar, når du så endelig går i rigtig fødsel.

Anmeld

11. september 2014

anonym10101

Anonym skriver:

Jeg skriver lige som anonym, da familie ikke skal tro jeg føder lige om lidt

Jeg har haft plukveer siden kl.10.15 i formiddags, med 3-10 min. interval og de bliver bare ikke til rigtige veer. kan jeg gøre noget? De strammer rigtig meget til, niver og engang imellem synes jeg de kommer om i lænden... Men "smerten" er den samme siden de startede...

Det havde jeg i 2 uger op til fødslen som blev sat i gang, fik afvide at jeg bare skulle vente. 

Held og lykke alligevel. 

Anmeld

11. september 2014

Kay

Havde det sådan en uge op til min første fødsel og i morgen har jeg haft det sådan i 14 dage 

Kroppen over sig til fødslen og blødgøre vejen ud

Anmeld

12. september 2014

Muffinmus

Mine kom fast hver aften ca 2-3 uger inden fødslen. Det er tegn på den gør sig klar til de rigtige veer. Nogle har dem slet ikke, mens andre døjer med dem længe inden der sker noget

prøv orgasmer, hvis ikke det sætter skub i dem, så er det nok ikke meningen du skal føde lige nu, fik af vide på fg at orgasmer kunne sætte fødselen i gang hvis det var lige op over var det ikke op over, gjorde de ingen forskel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.