Menstrutions lignede smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

940 visninger
1 svar
0 synes godt om
11. september 2014

Cath44

Hej Piger.
Jeg er gravid i 10' uge og har det godt, bosat fra hovedpine hver fjortende dag, træthed og måske lidt manglende appetit.
Babyen/fostret er blevet tjekket og har det rigtig godt.
Hjertelyden samt placeringen af babyen kunne ikke være bedre. Og det glæder jo en, især når det er første gang.
Siden min graviditet startede har jeg har næsten hverdag små menstruation lignede følelser,altså ikke smertefulde, men en følelse af at der er en menstrution på vej( selvom der jo ikke er det)

Jeg ville derfor høre om i piger har oplevet noget i samme still og måske har en anden betegnelse for det jeg føler?
Det skal siges at der er dage hvor intet mærkes og pludselig dage, hvor det er oftere.

Håber at høre fra jer og høre de mange gode råd

Kh Cath

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2014

Rockertand

Cath44 skriver:

Hej Piger.
Jeg er gravid i 10' uge og har det godt, bosat fra hovedpine hver fjortende dag, træthed og måske lidt manglende appetit.
Babyen/fostret er blevet tjekket og har det rigtig godt.
Hjertelyden samt placeringen af babyen kunne ikke være bedre. Og det glæder jo en, især når det er første gang.
Siden min graviditet startede har jeg har næsten hverdag små menstruation lignede følelser,altså ikke smertefulde, men en følelse af at der er en menstrution på vej( selvom der jo ikke er det)

Jeg ville derfor høre om i piger har oplevet noget i samme still og måske har en anden betegnelse for det jeg føler?
Det skal siges at der er dage hvor intet mærkes og pludselig dage, hvor det er oftere.

Håber at høre fra jer og høre de mange gode råd

Kh Cath

Det er normalt og kaldes ligamentsmerter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.