Hvilken farvepasta?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.128 visninger
1 svar
0 synes godt om
19. august 2009

Helle30

Jeg er lige ved at shoppe lidt (meget) på cakecraft-siden. Egentlig skulle jeg jo kun have farvepasta, men der er jo alt muligt, man bare ikke kan undvære.
Men mit sp. er, hvilken én af pastaerne, I andre har købt. Der er en variant, der hævder at være mere farveintens, så den ville jeg jo umiddelbart gå efter - men er det dét værd? Kan også se, at mængden er lidt mindre. Men er den så drøjere? Kan jeg ligeså godt bestille flere af samme farve, eller holder det til mange kg. mmf? Hvis nu, jeg f.eks. ville lave 500 g. knaldsort - rækker én bøtte så? Ei, hvor jeg ævler i dag...
Nå, men jeg håber nogen har en mening om det. Vil gerne overraske min mor med en kage på hendes f.dag om 3 uger. Bestiller sådan nogle orkideudstikkere, så jeg kan fylde kagen med orkideer - og så håber jeg på det bedste....

- Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

linemus

Ih, hvor er du heldig Helle. Jeg vil også have blomsterudstikkere og glæder mig til engang at gå amok derinde.

Jeg kender ikke til alt det med drøjde og hvor langt det rækker. Jeg købte en pakke med 10 forskellige farver af mærket Sugarflair. Til mariehønen gik der rigtig meget rød - lidt over en halv bøtte tror jeg. Den sorte bruger man også meget af, men ikke helt så meget, hvis man lige lægger bunden med alm. kakao.

- Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.