Erfaringer søges - Natures Sway Slyngevugge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.621 visninger
5 svar
2 synes godt om
11. september 2014

LouiseEm

Ja som overskriften antyder - har du erfaringer med Natures Sway slyngevuggen?

Vores lillebror kommer om 5 uger. Jeg overvejer meget at anskaffe denne vugge til ham, men kan den bruges om natten? Altså kan baby sove i den hele natten? Eller er det mere en vugge der bruges til middagslur etc? Er lidt i tvivl om deres små rygge kan holde til det

Anyways, jeg vil gerne høre jeres erfaringer! Ville dit barn gerne bruge den? Fik den dit barn til at falde til ro? Hvor længe kunne de være i den? Brugte i den om natten? Hvordan hængte i den op? I dørkarmen eller loftet? Er den nem at flytte rundt på?

Kom med både gode og dårlige erfaringer!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2014

Tulle28

Vi brugte den med stor succes til den yngste og mener hun brugte den til hun var omkring 8 mdr. Man kan få en juniormodel, der kan tage helt op til 20 kg. Den er så smart, fordi man kan hænge den op hvor som helst, vi havde ikke stativet, men brugte bare dørkarmen.
Jeg ville ikke tøve et sekund med at anskaffe mig en igen, hvis vi skulle have et barn mere. Du kan iøvrigt få den på prøve i 14 dage hos sneglehuset.com

Vi brugte den mest om dagen, men også ind imellem om natten, hvis hun var urolig og ikke kunne finde ro hos mig. 

Anmeld

11. september 2014

LouiseEm

Tulle28 skriver:

Vi brugte den med stor succes til den yngste og mener hun brugte den til hun var omkring 8 mdr. Man kan få en juniormodel, der kan tage helt op til 20 kg. Den er så smart, fordi man kan hænge den op hvor som helst, vi havde ikke stativet, men brugte bare dørkarmen.
Jeg ville ikke tøve et sekund med at anskaffe mig en igen, hvis vi skulle have et barn mere. Du kan iøvrigt få den på prøve i 14 dage hos sneglehuset.com

Vi brugte den mest om dagen, men også ind imellem om natten, hvis hun var urolig og ikke kunne finde ro hos mig. 

Lyder fedt! Tusind tak for dit svar

Anmeld

11. september 2014

M&J87

Bedste investering EVER.

Anmeld

11. september 2014

LouiseEm

M&J87 skriver:

Bedste investering EVER.

Tror også jeg har besluttet mig for at købe den.. Så må det briste eller bære Kan jo altid sælge den videre hvis han ikke vil ligge i den. Synes bare den virker som sådan en fin og god løsning

Anmeld

11. september 2014

RGN

Profilbillede for RGN

Vores sov i den både dag og nat indtil han var omkring 7 mdr. 
Han er en meget lang dreng, så han kunne bruge den kortere end forventet.

Men jeg ville uden tvivl købe den igen hvis jeg skulle have flere børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.