Influenza og 5 dage til termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.994 visninger
8 svar
4 synes godt om
11. september 2014

Sujan

Puha ligger med influenza. Feber, snot, hoste o.s.v...
Sover uroligt da det jo er sidst i graviditeten... Orker da slet ikke at føde nu he he...

Nogen der ved om kroppen evt. Udskyder fødslen til man er frisk igen. Det kunne man jo godt forestille sig...havde masser af plukkeveer inden jeg blev syg. Nu er det ligesom stoppet.. Hun masser godt på ned i skambenet o.s.v så er godt nok spændt.

Men hvor er det øv. Gider ikke være syg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2014

Christine

Sujan skriver:

Puha ligger med influenza. Feber, snot, hoste o.s.v...
Sover uroligt da det jo er sidst i graviditeten... Orker da slet ikke at føde nu he he...

Nogen der ved om kroppen evt. Udskyder fødslen til man er frisk igen. Det kunne man jo godt forestille sig...havde masser af plukkeveer inden jeg blev syg. Nu er det ligesom stoppet.. Hun masser godt på ned i skambenet o.s.v så er godt nok spændt.

Men hvor er det øv. Gider ikke være syg

Aner det ikke, men mit gæt er at det kan gå begge veje.

Det er også rigtigt øv at være gravid og syg, det tager nærmest dobbelt så lang tid at blive rask 

God bedring!

Anmeld

11. september 2014

Mettefpigen

Det er ikk til at vide da nogle blir syge inden fødslen...

Anmeld

11. september 2014

Tystys14

Jeg var også mega forkølet på grænsen til influenza da jeg skulle føde, men i det øjeblik veerne rigtigt gik igang, så mærkede jeg intet til forkølelsen/influenzaen.  Og da først jeg havde født kom den ikke tilbage. 

Anmeld

11. september 2014

Sujan

NV skriver:

Jeg var også mega forkølet på grænsen til influenza da jeg skulle føde, men i det øjeblik veerne rigtigt gik igang, så mærkede jeg intet til forkølelsen/influenzaen.  Og da først jeg havde født kom den ikke tilbage. 

Vil ikke mene jeg er på grænsen.. Men har influenza.. Har varet i 4 dage nu..
Men spændende.. Så har det nok ingen betydning:-)

Anmeld

11. september 2014

Tystys14

Sujan skriver:

Vil ikke mene jeg er på grænsen.. Men har influenza.. Har varet i 4 dage nu..
Men spændende.. Så har det nok ingen betydning:-)

Ved godt der er forskel, det var kun for at påpege at jeg også var hårdt ramt op til fødslen, men der er en chance for du ikke bemærker det, når først fødslen starter rigtigt. 

Håber du får en super go fødsel trods sygdom 

Anmeld

11. september 2014

Sujan

NV skriver:

Ved godt der er forskel, det var kun for at påpege at jeg også var hårdt ramt op til fødslen, men der er en chance for du ikke bemærker det, når først fødslen starter rigtigt. 

Håber du får en super go fødsel trods sygdom 

Ja mon ikke og tak...

Må se hvornår hun kommer:-)

Anmeld

11. september 2014

vitapigen

Jeg havde også influenza + forkølet inden fødsel. Var gået over tid og det hele og var SÅ ærgerlig over at blive syg... Men da jeg gik i fødsel forsvandt det hele, men kort tid efter jeg havde født kom min forkølelse desværre igen... Men vildt at kroppen på den måde kan lægge det i baggrunden

Anmeld

11. september 2014

Sujan

vitapigen skriver:

Jeg havde også influenza + forkølet inden fødsel. Var gået over tid og det hele og var SÅ ærgerlig over at blive syg... Men da jeg gik i fødsel forsvandt det hele, men kort tid efter jeg havde født kom min forkølelse desværre igen... Men vildt at kroppen på den måde kan lægge det i baggrunden

Jamen så virker det jo til det ikke påvirker om fødslen går i gang..

Så må jeg de hvornår hun kommer... Der kan jo gå en uge eller 2 endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.