Jeg er ikke helt sikker på om denne hører til her, eller under parforhold, men nu smider jeg den her. Har simpelthen brug for at komme af med mine tanker og følelser.
Jeg står i den situation, at jeg har verdens dejligste mand, han har friet og jeg brude være i den syvende himmel. (Vi har sammen to børn, og været et par i fem år.) Men jeg er så meget i tvivl...
Hvordan skulle han kunne være i et forhold med mig, et helt liv, når jeg har så mange skeletter i skabet... ? Jeg elsker sex med ham... men jeg kan ikke røre ved hans biiip. Det ikke fordi jeg ikke vil, jeg kan simpelthen ikke få mig selv til det. Jeg kan heller ikke kysse ham... (Jo nogle få gange, men det sjældent og skal være når jeg har lyst.)
Jeg VIL så gerne have lyst til de ting, både at kunne røre ved ham når vi hygger, som han rør ved mig, og kunne kysse ham lidenskabeligt og elske med ham som jeg forstiller mig andre gør i deres forhold.
Er ikke sikker på det, men tror simpelthen det skyldes jeg blev misbrugt af en af mine lærer i folkeskolen. Ellers kan jeg simpelthen ikke forklare hvorfor jeg har det så svært med så normale ting som at røre ved den man elsker og kysse den man elsker.
Min kære mand kender godt til min fortid, men forstår ikke jeg har så svært ved at være intim, selvom han prøver at være forstående. Han siger hele tiden at han ikke behøver de ting, og at han elsker mig... men jeg kender ham efterhånden så godt, at jeg ved han elsker at kysse og blive rørt, hvilket gør mig så ulykkelig.
Jeg har flere gange prøvet at bide det i mig, og bare kastet mig ud i det, rørt, kysset osv. under sex, men det er virkelig noget der slukker mig, og jeg kan faktisk ende med at blive helt passiv under sex. Hvorimod, hvis jeg/vi ikke kysser eller jeg rør med hænderne det mest intime sted, (Har dog ikke svært ved han rør mig... jeg ved det, det lyder ego...) så kan vi have så god sex at jeg kommer med ham flere gange under samme samleje.
Hvad er der galt med mig? hvorfor er jeg så unormal. Vil gerne giftes med ham, og leve hele mit liv med manden, men hvordan skal vi kunne det, når noget så normalt som sex er så stort et problem for mig??? (´Var ved at sige nej til hans frieri, simpelthen af frygt for han går ,når han savner noget.)
Undskyld havde simpelthen brug for at komme af med mine frustrationer.