Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
M_V skriver: Hejsa piger Min datter på 13 måneder er så småt begyndt at øve sig i at gå selv. Hun går frem og tilbage mellem far og mig, hvis vi sidder på gulvet med hende. 4-5 skridt så sætter hun sig på numsen lige så forsigtigt hvornår startede jeres at gå "rigtigt" fra de tog de første spæde skridt ?
Hejsa piger Min datter på 13 måneder er så småt begyndt at øve sig i at gå selv. Hun går frem og tilbage mellem far og mig, hvis vi sidder på gulvet med hende. 4-5 skridt så sætter hun sig på numsen lige så forsigtigt hvornår startede jeres at gå "rigtigt" fra de tog de første spæde skridt ?
KBN88 skriver: Min søn øvede sig imellem os da han var ca 13 måneder. Da han var lige godt 14 måneder gik han selv et par dage, men stoppede pludseligt igen. Han lærte først at gå helt stabilt selv som 16 mdr
Min søn øvede sig imellem os da han var ca 13 måneder. Da han var lige godt 14 måneder gik han selv et par dage, men stoppede pludseligt igen. Han lærte først at gå helt stabilt selv som 16 mdr
Mettefpigen skriver: Her gik han sine første skridt på hans 1 års fødselsdag, og siden gik det stille roligt fremad... :-) da han var ca 13 måneder gik han helt selv :-)
Her gik han sine første skridt på hans 1 års fødselsdag, og siden gik det stille roligt fremad... :-) da han var ca 13 måneder gik han helt selv :-)
D 22 december 2011 tog han sine første skridt (han er født 7 december 2010) , D 11 januar 2012 gik han :-) , så en lille måned efter sine første spæde skridt :-)
Min den første rejste sig op og gik uden støtte da han var 10 mdr (lige knap 11)... Og min lille rejste sig og gik uden støtte 3 dage før han blev 1 år, så altså da han var 11 mdr..
M_V skriver: Ih hvor fint han tog sine første skridt på hans 1 års fødselsdag
Ih hvor fint han tog sine første skridt på hans 1 års fødselsdag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128