Sengelamper til børn? Hvad har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

864 visninger
4 svar
1 synes godt om
10. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg søger nogen sengelamper da vi så småt er gået i gang med at lave sønnens værelse om til deleværelse med lillesøster  

hans nuværende er nemlig gået i stykker, så tænker at jeg godt kunne tænke mig ens sengelamper, evt i hver deres farve (pige/dreng), da de vil få hver deres side i værelset  

har i nogen forslag? Er selvfølgelig faldet lidt for nogen fra sebra hvor de fåes i bla petroleumsblå og lilla , men for pokker hvor synes jeg 300kr for en børnelampe er trælse penge 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2014

Nea85

Mor11 skriver:

Jeg søger nogen sengelamper da vi så småt er gået i gang med at lave sønnens værelse om til deleværelse med lillesøster  

hans nuværende er nemlig gået i stykker, så tænker at jeg godt kunne tænke mig ens sengelamper, evt i hver deres farve (pige/dreng), da de vil få hver deres side i værelset  

har i nogen forslag? Er selvfølgelig faldet lidt for nogen fra sebra hvor de fåes i bla petroleumsblå og lilla , men for pokker hvor synes jeg 300kr for en børnelampe er trælse penge 

Lige sådan en tråd jeg godt kunne bruge, så jeg opper den lige for dig

Anmeld

10. september 2014

Frk_Louise

Mor11 skriver:

Vi har den her fra IKEA 

http://m.ikea.com/dk/da/catalog/products/art/90277112/

Den findes i hvid og lyserød..

Anmeld

10. september 2014

melila

Jeg har denne her fra Ikea :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. september 2014

Anna2706

Vi har også den blå stjerne fra Ikea 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.