Køredragt/flyverdragt eller fleece

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.602 visninger
14 svar
2 synes godt om
10. september 2014

nebbe

Hej alle sammen. Er gravid med første barn, termin Oktober. Er stort set klar til ankomst, men mangler overtøj til den lille. Jer i samme situation, hvad har i købt af overtøj/dragt til vinteren. Gerne link eller billede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
nebbe skriver:

Hej alle sammen. Er gravid med første barn, termin Oktober. Er stort set klar til ankomst, men mangler overtøj til den lille. Jer i samme situation, hvad har i købt af overtøj/dragt til vinteren. Gerne link eller billede

Jeg ville købe en fleec dragt. Og evt en flyverdragt til starten af næste år.
Børn har jo tit dragter på til sidst marts og der vil din være 6 mdr så baby jan jo sidde og se mere og så vil der jo ikke være en dyne omkring til at varme

Anmeld

10. september 2014

De3Guldklumper

nebbe skriver:

Jeg har et barn fra sidst i oktober og 2 vinterbørn og jeg har ikke haft andet end fleecedragt til barnevognen

Anmeld

10. september 2014

LinLin

fleecedragt!

flyverdragt er alt for meget, synes jeg.... Vi har en uld-trillepose til barnevognen, men selvom vi ikke havde ville jeg ikke købe én flyverdragt.

Vi har også en multipose ( fleecepose/køredragt) fra fleece.dk, som bruges i autostol (sådan én hvor der ikke er ben i, men selen går igennem... ) Vi havde den til Adam og var glade for den, så den arver lillesøster

Anmeld

10. september 2014

Lililili

Ulddragt eller fleecedragt og så en kørepose. 

Anmeld

10. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vinterbarn her. Vi har kun haft ulddragt/fleecedragt. Købte ikke en flyverdragt før vinteren efter hvor han var stor nok til at sidde/kravle/gå rundt udendørs  

Anmeld

10. september 2014

Clisolka

nebbe skriver:

Jeg har én fra slut oktober og én fra midten af september. De begge 2 har kun haft fleecedragter til at ligge i i barnevognen. De er begge 2 meget varme børn 

Det er først nu den lille får flyverdragt (han bliver et år på fredag) 

Anmeld

10. september 2014

Sujan

Jeg har været så glad for en ulddragt.. Især fordi jeg har et varmt barn... Så ligger hun ikke og koger

Anmeld

10. september 2014

nebbe

Hvor har i købt ulddragterne?

Anmeld

10. september 2014

Christine

LiLyKa skriver:

Ulddragt eller fleecedragt og så en kørepose. 

Hopper lige på den her og spørger dumt; ville det være for meget at proppe en nyfødt i en ulddragt OG voksipose? Eller er det ok?

Har kun forårs/sommerbørn i forvejen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.