gravitamin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. august 2009

LauraLW

Synes jeg har hørt/læst at man skal tage gravitamin de første 3 mdr af graviditeten (og før, hvis man planlægger graviditet).

MEN er der noget problem med at man tager dem gennem hele graviditeten?

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

MaleneG

LauraLW skriver:

Synes jeg har hørt/læst at man skal tage gravitamin de første 3 mdr af graviditeten (og før, hvis man planlægger graviditet).

Laura

Nej der sker intet ved at tage dem hele vejen igennem graviditeten, da de folsyren alligevel ikke kan gå ind og påvirke forsteret senere i graviditeten
Udtalelse fra min JM

Anmeld

19. august 2009

LauraLW

MaleneG skriver:

Nej der sker intet ved at tage dem hele vejen igennem graviditeten, da de folsyren alligevel ikke kan gå ind og påvirke forsteret senere i graviditeten
Udtalelse fra min JM

Super. For skal alligevel ned og købe ny pakke, og det er efterhånden blevet en vane at tage dem.

Anmeld

19. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
LauraLW skriver:

Super. For skal alligevel ned og købe ny pakke, og det er efterhånden blevet en vane at tage dem.

jeg har fået at vide det faktisk er en rigtig god idé at tage dem hele vejen..
og at det med de 3 måneder jo er fordi man "skal" tage folsyre der

Anmeld

19. august 2009

LotteGabriella

LauraLW skriver:

Laura

Jeg fik anbefalet af JM at ta' dem igennem hele graviditeten, så det kan der vel så ikke ske noget ved

Anmeld

19. august 2009

Ox.

LauraLW skriver:

Laura

Jeg tog dem igennem hele min graviditet, og tager dem stadig da SP sagde det var en rigtig god cocktail af vitaminer her efter fødslen, så jeg undgår alt for meget træthed  og efter at have mistet en del blod under og efter fødslen...

Anmeld

19. august 2009

LauraLW

Ok. Mange tak for svar

Tror bestemt jeg fortsætter med at tage dem, om ikke andet indtil der er nogle fagpersoner der fortæller mig at jeg skal stoppe :-)

Laura

Anmeld

19. august 2009

Slettet

LauraLW skriver:

Laura

Nej det vil jeg ikke tro, men det er i hvert fald en god ide at starte med at tage det inden man bliver gravid, jeg smider prævention om ca. 7 uger og er begyndt at tage det

Anmeld

19. august 2009

LauraLW

Annie Bjødstrup Larsen skriver:

Nej det vil jeg ikke tro, men det er i hvert fald en god ide at starte med at tage det inden man bliver gravid, jeg smider prævention om ca. 7 uger og er begyndt at tage det

Jeg tog det også inden, så det er jeg ikke bekymret for :-)

Held og lykke med projektet.

Laura

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.