Et tidligt tigerspring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. september 2014

Sandratoft

Min Alma bliver 11 uger på torsdag, og har siden sidste torsdag haft nogle helt forfærdelige aftener. Hun er glad og tilfreds om formiddagen og eftermiddagen, men når kl bliver over 18 så skriger hun helt hjerteskærende og er så svær at trøste, og det står egentlig på indtil omkring kl 22 hvor hun end mig falder nok til ro til at hun vil sove.

Er det et tidligt 12 ugers tigerspring? Synes godt nok de spring bliver værre og værre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2014

Sandratoft

Sandratoft skriver:

Min Alma bliver 11 uger på torsdag, og har siden sidste torsdag haft nogle helt forfærdelige aftener. Hun er glad og tilfreds om formiddagen og eftermiddagen, men når kl bliver over 18 så skriger hun helt hjerteskærende og er så svær at trøste, og det står egentlig på indtil omkring kl 22 hvor hun end mig falder nok til ro til at hun vil sove.

Er det et tidligt 12 ugers tigerspring? Synes godt nok de spring bliver værre og værre

Op

Anmeld

10. september 2014

sandramor

Sandratoft skriver:

Åårh det kan jeg godt huske fra Melina var den alder 

Det var faktisk meget det samme... Hun var glad og tilfreds stort set hele dagen og sov fint i løbet af dagen... Men lige efter spisetid græd og græd hun og var urolig og ville bare være på armen hele aftenen  Puuh det var hårdt.... Men ja jeg tror godt det ku være et tigerspring...

det er super hårdt men ja jeg så ingen anden mulighed end at give hende så meget tryghed som muligt og ellers sidde og gå med hende på armen... Jeg brugte nogengange en bæresele... Så ku hun være tæt på mig og jeg ku få lidt fra hånden  

Men ja det er super hårdt når det står på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.