Update på: Må min datter komme med.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

787 visninger
3 svar
9 synes godt om
9. september 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Så har vi alle 3 været afsted til en vellykket MD skanning  Vores datter var med og da jeg blev indkaldt sagde hende der skulle skanne mig overhovedet ikke noget til at hun var med. Pyha..... Lettet blev jeg da lige!! Så der blev jeg positivt overrasket  Havde ellers indstillet mig på at skulle selv ind og skannes. 

Men kun dejligt at det kunne lade sig gøre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2014

Isabella_mor

Omsorgsgiver skriver:

Så har vi alle 3 været afsted til en vellykket MD skanning  Vores datter var med og da jeg blev indkaldt sagde hende der skulle skanne mig overhovedet ikke noget til at hun var med. Pyha..... Lettet blev jeg da lige!! Så der blev jeg positivt overrasket  Havde ellers indstillet mig på at skulle selv ind og skannes. 

Men kun dejligt at det kunne lade sig gøre 

ja det var da super skønt at i fik hende med...

det er vidst ikke alle steder de er så strikse.. havde det været på Hvidovre så havde du ikke fået lov, jeg havde nemlig både min kæreste og min svigermor med, og der måtte jeg kun have EN med, så svigermor fik lov at gå ind mens far sad udenfor og ventede.. heldigvis havde vi lige været til en lille bonus scanning for hyggens skyld hvor Villads også fik set lillebror. så han havde næsten lige set ham  

men lige efter mig der var der en mor og far og en lille datter på 2-3 år som nærmest fik en skideballe, og så måtte far og datter sidde udenfor og vente.. det var rigtig synd.. 

men dejligt at i fik en dejlig oplevelse 

Anmeld

9. september 2014

Snorkfrøkenen

Dejligt at det gik! (Selvom manden måske godt kunne have trængt til en stædighedslærestreg.)
Og tillykke med den gode scanning. 

Anmeld

9. september 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Snorkfrøkenen skriver:

Dejligt at det gik! (Selvom manden måske godt kunne have trængt til en stædighedslærestreg.)
Og tillykke med den gode scanning. 

He he, ja, det ville ikke have gjort noget hvis han gjorde det  Og tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.