Brimnes seng fra Ikea

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.791 visninger
7 svar
3 synes godt om
9. september 2014

PernilleogLouis

Nogen der har erfaringer med den?

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/00228705/

Når Louis har nogen sovende så sover de altid i min seng også tag jeg sofaen og nu skal han alligevel ha en ny seng så overvejer denne?? 

Modtager gerne andre råd om lignede senge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2014

Kamulla

Jeg har den til Noah, og vi er meget glade for den, også når han har overnattende gæster eller jeg har...  

Anmeld

9. september 2014

PernilleogLouis

Kamulla skriver:

Jeg har den til Noah, og vi er meget glade for den, også når han har overnattende gæster eller jeg har...  

Det lyder godt altså måske dumt spørgsmål men er det så bare to madrasser på 80 cm man køber til?

Anmeld

9. september 2014

Kamulla

PernilleogLouis skriver:

Det lyder godt altså måske dumt spørgsmål men er det så bare to madrasser på 80 cm man køber til?

yeps... altså... Noahs madras er så lidt for stor.. han havde en højseng og efter 4 mdr måtte jeg sælge den da han ikke vil sove i den, og havde købt dyr madras og topmadras dertil.. så hans er 90*200 cm og så har jeg så en foldemadras i 70*200, så det udligner sig når den er trukket ud... mange vælger at have begge madrasser på sengen til hverdag og så køre den ene ud når den hives ud

Anmeld

9. september 2014

EAF

Nogen der har erfaringer med den?

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/00228705/

Når Louis har nogen sovende så sover de altid i min seng også tag jeg sofaen og nu skal han alligevel ha en ny seng så overvejer denne?? 

Modtager gerne andre råd om lignede senge

Har den ikke, men er på udkig efter en ny seng til min dreng, da han aldrig sover i sin juniorseng mere - han sover enten inde hos os eller i gæsteværelset på dobbeltsengen derinde og den ser bare super ud - hm ja gad vide om det ikke bare er spild af penge at investere i en ny seng  Men tak, den er skrevet på som værende en mulighed 

Anmeld

9. september 2014

PernilleogLouis

Kamulla skriver:

yeps... altså... Noahs madras er så lidt for stor.. han havde en højseng og efter 4 mdr måtte jeg sælge den da han ikke vil sove i den, og havde købt dyr madras og topmadras dertil.. så hans er 90*200 cm og så har jeg så en foldemadras i 70*200, så det udligner sig når den er trukket ud... mange vælger at have begge madrasser på sengen til hverdag og så køre den ene ud når den hives ud

Ja det var også sådan jeg tænkte at gøre - tror jeg tag ud og køber den - det er efterhånden ofte der er en ven på besøg - tak for rådet

Anmeld

9. september 2014

Hectar

Jeg kender ikke lige til Brimnes, men jeg har selv en Hemnes, der ligner meget. Jeg bor i en ikke særlig stor lejlighed, så den er guld værd. Elsker at den kan slåes ud og bruges som dobbeltseng, skubbes ind og være sofa og samtidig agere opbevaring.

Kan kun sige god for den! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. september 2014

PernilleogLouis

Katafalk skriver:

Jeg kender ikke lige til Brimnes, men jeg har selv en Hemnes, der ligner meget. Jeg bor i en ikke særlig stor lejlighed, så den er guld værd. Elsker at den kan slåes ud og bruges som dobbeltseng, skubbes ind og være sofa og samtidig agere opbevaring.

Kan kun sige god for den! 

Kiggede faktisk også på den du har der - jeg må ud og få købt en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.