Hvordan er det at få nr 2 med ny mand ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
2 svar
1 synes godt om
9. september 2014

mor til 2 skønne piger .

Som overskriften lyder er jeg gravid og har i forvejen en datter på snart 4 år med en anden mand jeg var sammen med i flere år .. Nu er jeg så gravid med min "nye " kæreste igennem halvandet år og tænker meget over om jeg kan klare endnu et barn og hvordan det vil påvirke min datter at få en søster eller bror som hun ikke deler far med . Er der nogle af jer der vil dele jeres oplevelser af det og hvordan i tacklede det hele med baby og eks mand og nye kæreste både på godt og ondt ? Vh 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2014

Moar2011

Kigger lige med, det var da en interessant debat

Har selv en søn fra tidligere og ny kæreste

Anmeld

9. september 2014

Bshizzle

Jeg har selv en søn fra et tidligere forhold 

Og har nu en søn med min "nye" kæreste gennem mange år. 

Og min store dreng ELSKER hans lillebror og hans PapFar 

Det har slet ikke været svært at vænne min store dreng til at han skulle være Storbror og at de ikke deler samme Far 

Han får samme opmærksomhed som lillebror og op til min fødsel og efter gjorde vi bare endnu mere for at han hyggede sig (mens Jeg var optaget af at amme,give mad og sove), så ham og min kæreste hyggede sig ude samt inde. 

Her skal det lige siges at min eks intet havde at skulle ha sagt!  

Havde et godt venskab med eks'en indtil for et par mdr siden, men han har da hygget med min "nye" søn og accepteret jeg var kommet videre og stiftet ny familie. 

Min store søn var 1 1/2 år da jeg mødte min "nye" kæreste og først her for 3 år siden blev han Storbror.  (Altså han var knap 6 år). 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.