Sjove kageforme... :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.310 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. august 2009

SHERO

Lige til os "nybegyndere". Jeg har selv sådan en fodbold stadion form, virkelig hygsomt at bage flotte sandkager... :-)

Sys bare liiige jeg ville dele det med jer...

http://happyhoola.com/group.asp?group=145

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

Zelania

Tusind tak for linket, så er det der når man planlægger at kaste sig ud i det

Anmeld

19. august 2009

ka li ja

jamen nu har jeg jo sådan nogle famøse tupperware forme som ALTID skulle slippe i alle hjørner og krog! men det gør de ikke!
gør de her det? hver gang, eller kun 1. gang?.. syntes det er rigtig mange penge hvis det er det samme braller som jeg har.
ellers en fed ide

Anmeld

19. august 2009

SHERO

ka li ja skriver:

jamen nu har jeg jo sådan nogle famøse tupperware forme som ALTID skulle slippe i alle hjørner og krog! men det gør de ikke!
gør de her det? hver gang, eller kun 1. gang?.. syntes det er rigtig mange penge hvis det er det samme braller som jeg har.
ellers en fed ide

Jeg har brugt min form 3 gange nu og den slipper fint, sprayer bare med lidt olie først så er der intet problem... :-) det største problem er luft boblerne

Anmeld

19. august 2009

ka li ja

Tullen85 skriver:

Jeg har brugt min form 3 gange nu og den slipper fint, sprayer bare med lidt olie først så er der intet problem... :-) det største problem er luft boblerne

åhh ja hvis man pisker det sammen kommer der sikkert masser af dem... men det er heldigvis det mindste.. det  værste er virkelig hvis man fx skulla lave et slot, og så 2 af tårnene hang fast i formen

Anmeld

19. august 2009

mariamiss6

ka li ja skriver:

ellers en fed ide

hvis det er silikone formene du hentyder ti, så kan det være en fordeli lige at skylle dem over med vand, lige inden du fylder i formene....

Anmeld

19. august 2009

ka li ja

mariamiss6 skriver:

hvis det er silikone formene du hentyder ti, så kan det være en fordeli lige at skylle dem over med vand, lige inden du fylder i formene....

yes det gør jeg hver gang!
den store runde og tærte formen hænger aldrig ved. men den der ligner en blomst og snemanden hænger altid fast!
jeg har endda prøvet at smører den ene. men uden held. tw lort!

Anmeld

19. august 2009

oo

ka li ja skriver:

åhh ja hvis man pisker det sammen kommer der sikkert masser af dem... men det er heldigvis det mindste.. det  værste er virkelig hvis man fx skulla lave et slot, og så 2 af tårnene hang fast i formen

så må man sige, at man har lavet en borgruin istedet

Anmeld

19. august 2009

Betina88

sikke nogle sø'e kageformer ..

Et godt link , du ha' fundet .-

Anmeld

20. august 2009

ka li ja

Tjuhl skriver:

så må man sige, at man har lavet en borgruin istedet

lol ja da!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.