Skoldkopper og fødsel???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
7 svar
1 synes godt om
9. september 2014

Sujan

Ved ikke lige hvad for en kategori jeg skulle ligge den under..

Men sagen er den at jeg har en uge til termin så fødslen kan jo være fra nu og 2-3 uger frem...
Min datter på 2 er ved at få skoldkopper tror jeg... Der er kommet et par prikker i løbet af natten og hun har været små sløj....

Nå men... Kan det være farligt for mig? Baby i maven eller hvis baby kommer inden for den næste uges tid????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2014

Ayasmor

Ved ikke lige hvad for en kategori jeg skulle ligge den under..

Men sagen er den at jeg har en uge til termin så fødslen kan jo være fra nu og 2-3 uger frem...
Min datter på 2 er ved at få skoldkopper tror jeg... Der er kommet et par prikker i løbet af natten og hun har været små sløj....

Nå men... Kan det være farligt for mig? Baby i maven eller hvis baby kommer inden for den næste uges tid????

Ved du, om du selv har haft skoldkopper? Hvis du har, så er du jo dækket ind ift. antistoffer, hvilket baby også vil være, hvis du ammer efter fødslen

Men øv, for en timing

Anmeld

9. september 2014

Sujan

Ayasmor skriver:

Ved du, om du selv har haft skoldkopper? Hvis du har, så er du jo dækket ind ift. antistoffer, hvilket baby også vil være, hvis du ammer efter fødslen

Men øv, for en timing

Det har jeg heldigvis haft og super den lille så er dækket ind.. Tænker at det ikke lige er det sundeste for en nyfødt at blive udsat for...

Ja virkelig dårlig timing... Er jo heller ikke fordi man er fyldt med energi her den sidste uge inden termin og så skulle have en på 2 år hjemme og aktiverer:-( men går nok.

Er jo ikke sikkert det er skoldkopper... Hun er bare vågnet med et par røde prikker hist og her og har været syg de sidste 2 dage.

Anmeld

9. september 2014

Ayasmor

Sujan skriver:

Det har jeg heldigvis haft og super den lille så er dækket ind.. Tænker at det ikke lige er det sundeste for en nyfødt at blive udsat for...

Ja virkelig dårlig timing... Er jo heller ikke fordi man er fyldt med energi her den sidste uge inden termin og så skulle have en på 2 år hjemme og aktiverer:-( men går nok.

Er jo ikke sikkert det er skoldkopper... Hun er bare vågnet med et par røde prikker hist og her og har været syg de sidste 2 dage.

Så tror jeg ikke du skal være bekymret, hvis du skulle føde inden det er ovre igen

Nej for pokker da... Men du har jo ret, der er ikke så meget at gøre ved det
Hmm... det bliver spændende at se, om de prikker udvikler sig eller bliver til flere. Har hun haft feber her de sidste dage, hvor hun har været syg?

Anmeld

9. september 2014

Sujan

Ayasmor skriver:

Så tror jeg ikke du skal være bekymret, hvis du skulle føde inden det er ovre igen

Nej for pokker da... Men du har jo ret, der er ikke så meget at gøre ved det
Hmm... det bliver spændende at se, om de prikker udvikler sig eller bliver til flere. Har hun haft feber her de sidste dage, hvor hun har været syg?

Hun har haft feber on and off og været lidt sløv.... Lidt hoste og sådan...

Anmeld

9. september 2014

MorTilSnartFire <3

Jeg fik at vide det var farligt hvis ikke man havde haft skoldkopper selv og havde børn med skoldkopper, når man var gravid. (Jeg har ikke haft skoldkopper) men hvis man har haft dem, så skulle det ikke betyde noget for hverken dig eller baby 

Anmeld

9. september 2014

Sujan

Zap@mortil3 skriver:

Jeg fik at vide det var farligt hvis ikke man havde haft skoldkopper selv og havde børn med skoldkopper, når man var gravid. (Jeg har ikke haft skoldkopper) men hvis man har haft dem, så skulle det ikke betyde noget for hverken dig eller baby 

Super så har jeg intet at være nervøs for

Anmeld

9. september 2014

Ayasmor

Sujan skriver:

Hun har haft feber on and off og været lidt sløv.... Lidt hoste og sådan...

Okay tænkte nemlig bare, om knopperne kunne være lidt udslet pga. Sygdom og feber

Men i hvert fald ingen ko på isen, hvis det er skoldkopper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.