udstyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. september 2014

babyprojekt

Hej Piger

Har lige et spørgsmål. ..

Er det en dumt ting at begynde at købe baby udstyr, før man er gået i gang med at blive gravid. 

Jeg tænker ting som en brugt seng og vugge, da det er en Speciel seng og vugge jeg gerne vil have????? 

Jeg overvejer også sådan noget som en bog om graviditeten og små ting som kørselen til min mave, eller hvad man nu kalder den 

Er meget i tvivl, min kæreste kigger på mig og griner og siger det bestemmer du sku selv... Er meget i tvivl 

Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2014

lineog4

Bestemmer man jo selv - og ved man projektet er lige i nærmeste fremtid så er det måske skønt at gå og drømme. Og står du med gode tilbud brugt så....

Men lige en køresele, der smilte jeg nu lidt for den kan jo altid købes 

Anmeld

9. september 2014

Chevro

Drømmepigen skriver:

Hej Piger

Har lige et spørgsmål. ..

Er det en dumt ting at begynde at købe baby udstyr, før man er gået i gang med at blive gravid. 

Jeg tænker ting som en brugt seng og vugge, da det er en Speciel seng og vugge jeg gerne vil have????? 

Jeg overvejer også sådan noget som en bog om graviditeten og små ting som kørselen til min mave, eller hvad man nu kalder den 

Er meget i tvivl, min kæreste kigger på mig og griner og siger det bestemmer du sku selv... Er meget i tvivl 

Knus 

Jeg ville personligt ikke turde

Men jeg er også en kylling, og pænt overtroisk på det område..

Lige nu er jeg 2. gangs gravid, og i 13. uge - men har absolut intet købt til dette barn endnu.. Og venter også noget tid endnu

Vi begyndte først efter 20. uge med den første - da jeg ville være helt sikker på at barnet var okay..

Men når man slet ikke er gået igang med projekt baby endnu, så ville jeg aldrig købe noget Jeg havde det personligt sådan, at hvis jeg nu ikke kunne blive gravid, og vi havde købt en masse ting, så er det endnu mere psykisk belastende at gå og glo på alle de ting man har købt!

Og hvad så når du ER gravid, hvad skal du så bruge din tid og dine penge på? - det er jo der man først rigtigt sammen skal gå ud og kigge og tænke og drømme, og blive enige om hvordan man vil gøre, hvad man kunne tænke sig osv..

Den anden rækkefølge kunne jeg aldrig drømme om...!

Anmeld

9. september 2014

babyprojekt

Vi har snakket om at jeg skal stoppe på p piller når de sidste to pakker er brugt, det Ca til december.  Jeg vil gerne have en juno seng og den kan man altså ikke lige få hvor som helst, i hverfald ikke den originale som  jeg vil have. Hihi kørselen var kun fordi jeg fandt en til en 20'er 

Anmeld

9. september 2014

Chevro

Drømmepigen skriver:

Vi har snakket om at jeg skal stoppe på p piller når de sidste to pakker er brugt, det Ca til december.  Jeg vil gerne have en juno seng og den kan man altså ikke lige få hvor som helst, i hverfald ikke den originale som  jeg vil have. Hihi kørselen var kun fordi jeg fandt en til en 20'er 

Det bestemmer man jo heldigvis selv

Jeg havde aldrig tænkt over hvad vi skulle have, før jeg reelt set var gravid (:

Anmeld

9. september 2014

lineog4

Drømmepigen skriver:

Du kan købe min  Nej er pænt træt af den. For det er noget gammelt lort, så ville selv hellere have en uoriginal og ny...

Hvis du ikke er overtroisk og nyder at gå at finde, hvorfor så ikke? Bare du husker der kan gå mere tid før du er gravid, og personligt er jeg sådan så jeg skifter smag som vinden blæser, så ser jeg et nyt billede, så skal det hele se sådan ud og i morgen et nyt billede... 

Jeg tror ikke jeg ville købe på forhånd, men jeg kunne sagtens være fristet

Anmeld

9. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg ville ikke gøre det. Ikke pga overtro eller noget. Men fordi det KAN risikere at det tager længere tid at lave en baby end i lige regner med, og det er pissehårdt psykisk. Så hvis det var mig, ville det kun blive hårdere/sværere  hvis jeg samtidig havde en masse babyting stående som kunne minde mig om det konstant.  Og det er ikke for at male fanden på væggen, men bare de "sølle" 7mdr det tog os at lave lillesøster, var seriøst den længste periode ever!! Der er bare store følelser på spil når det handler om noget man ønsker så brændende  

og!!!! Lad nu være at købe en graviditetssele før du ved om du får brug for den jeg  kender ingen der har haft behov for sådan en hehe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.