Drømmepigen skriver:
Hej Piger
Har lige et spørgsmål. ..
Er det en dumt ting at begynde at købe baby udstyr, før man er gået i gang med at blive gravid.
Jeg tænker ting som en brugt seng og vugge, da det er en Speciel seng og vugge jeg gerne vil have?????
Jeg overvejer også sådan noget som en bog om graviditeten og små ting som kørselen til min mave, eller hvad man nu kalder den 
Er meget i tvivl, min kæreste kigger på mig og griner og siger det bestemmer du sku selv... Er meget i tvivl
Knus
Jeg ville personligt ikke turde

Men jeg er også en kylling, og pænt overtroisk på det område..
Lige nu er jeg 2. gangs gravid, og i 13. uge - men har absolut intet købt til dette barn endnu.. Og venter også noget tid endnu

Vi begyndte først efter 20. uge med den første - da jeg ville være helt sikker på at barnet var okay..
Men når man slet ikke er gået igang med projekt baby endnu, så ville jeg aldrig købe noget

Jeg havde det personligt sådan, at hvis jeg nu ikke kunne blive gravid, og vi havde købt en masse ting, så er det endnu mere psykisk belastende at gå og glo på alle de ting man har købt!
Og hvad så når du ER gravid, hvad skal du så bruge din tid og dine penge på? - det er jo der man først rigtigt sammen skal gå ud og kigge og tænke og drømme, og blive enige om hvordan man vil gøre, hvad man kunne tænke sig osv..
Den anden rækkefølge kunne jeg aldrig drømme om...!