kjole til 1års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.462 visninger
8 svar
3 synes godt om
8. september 2014

qwaszx

nu vare det ikke længe før prinsessen har fødselsdag. 

Vil rigtig gerne købe en fin kjole til dagen, men synes ikke jeg kan finde ud af hvor jeg skal finde den. 

Har i nogen ideer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2014

Bell'star

qwaszx skriver:

Vil rigtig gerne købe en fin kjole til dagen, men synes ikke jeg kan finde ud af hvor jeg skal finde den. 

Har i nogen ideer? 

Nu har jeg selv en dreng, så er ikke rigtig så meget inde i lige kjoledelen af babytøj

MEN, jeg elsker, elsker, ELSKER de små fine kjoler som NoaNoa har! Jeg kan nærmest ikke gå forbi en butik uden seriøst at overveje at købe en i det tilfælde at jeg MÅSKE en dag får brug for sådan en

Så det vil være mit forslag til en fin fødselsdagskjole

Anmeld

8. september 2014

Mama85

qwaszx skriver:

Har i nogen ideer? 

Hvad kan du godt lide? Når du skriver "fin" er det f.eks en burberry-kjole til 1000,- eller noget med tyl og glimmer til ikke nødvendigvis så mange penge, eller sjov kjole med mange farver?  

Anmeld

8. september 2014

qwaszx

Bell'star skriver:

Nu har jeg selv en dreng, så er ikke rigtig så meget inde i lige kjoledelen af babytøj

MEN, jeg elsker, elsker, ELSKER de små fine kjoler som NoaNoa har! Jeg kan nærmest ikke gå forbi en butik uden seriøst at overveje at købe en i det tilfælde at jeg MÅSKE en dag får brug for sådan en

Så det vil være mit forslag til en fin fødselsdagskjole

Jeg må kigge der 

Anmeld

8. september 2014

qwaszx

Mama85 skriver:

Hvad kan du godt lide? Når du skriver "fin" er det f.eks en burberry-kjole til 1000,- eller noget med tyl og glimmer til ikke nødvendigvis så mange penge, eller sjov kjole med mange farver?  

Den behøver ikke være dyr, bare den er sød, og ikke for hverdagsagtig. 

Anmeld

8. september 2014

anna111

Profilbillede for anna111
Vil anbefale den butik der hedder 1000ting
den har bare så mange fine fest kjoler den dyreste kjole til børn koster 350kr
jeg købte min datters dåbskjole der inde til 250kr
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. september 2014

Trekløver(:

qwaszx skriver:

Har i nogen ideer? 

Min datter skulle have haft en lilla kjole på fra name it, men da vi nåede dagen var det så mega mega varmt at hun kun redte rundt i ble og t-shirt Men der er mange søde kjoler i name it, ellers havde jeg set efter en molo kjole. Synes deres print er så søde.

Anmeld

9. september 2014

lineog4

Havde jeg en lille pige på et år, så ville jeg gå efter noget praktisk også selvom det skal være fint, og noget med farver. Er selv vild med små spencere som ikke er længere end når de kravler ser man blenumsen og så en langærmet body under. Og så ville den være med farver og blomster alla den på billedet.

Så skulle jeg ud og købe så ville jeg non søge noget hjemmegjort/unikt - men ville jo nok ende med ar lave selv 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.