Gravid trods mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

255 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. september 2014

Anonym trådstarter

Kan dette lade sig gøre?

Jeg havde mens for ca 10 dage siden og har de sidste 5 dages tid følt mense-smerter og er pisse bange for at jeg kan være gravid og tør ikke tage en test, for kan ikke se at vi har mulighed for et barn lige nu og kan slet ikke se mig selv få en abort 

Vær sød at sige at man ikke kan være gravid med en mens som på ingen måde er anderledes end normalt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Kan dette lade sig gøre?

Jeg havde mens for ca 10 dage siden og har de sidste 5 dages tid følt mense-smerter og er pisse bange for at jeg kan være gravid og tør ikke tage en test, for kan ikke se at vi har mulighed for et barn lige nu og kan slet ikke se mig selv få en abort 

Vær sød at sige at man ikke kan være gravid med en mens som på ingen måde er anderledes end normalt.

Det kan det godt, omend det er usandsynligt. Dit hoved kan sagtens fucke med dit system, så tag den test og bliv beroliget.

Anmeld

8. september 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det kan det godt, omend det er usandsynligt. Dit hoved kan sagtens fucke med dit system, så tag den test og bliv beroliget.

Usandsynligt  Men ja du har ret, jeg burde bare tage den test, men hvad skal jeg gøre hvis den er positiv 

Anmeld

8. september 2014

MorTilSnartFire <3

Ja, man kan godt bløde mens man er gravid. Ved ikke om jeg mener det er usandsynligt - det sker ikke for mange, men der sker! Få taget en test inden for længe og find ud af hvad du vil... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.