Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bøllen skriver: Sidespring . Holder idaT outlet ?? Før var jeg altid til deres lagersalg troede ikke de gjorde i det mere
Sidespring . Holder idaT outlet ??
Før var jeg altid til deres lagersalg troede ikke de gjorde i det mere
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SandraXOXO skriver: Ej hvor sødt af dig. Tak for den :-D Kan den bruges en gang eller flere? Og hvor længe? Jeg køber tit idat, elsker deres tøj! :-D
Ej hvor sødt af dig. Tak for den :-D Kan den bruges en gang eller flere? Og hvor længe? Jeg køber tit idat, elsker deres tøj! :-D
Koden kan bruges lige så meget man har lyst til...
MyLove E skriver: Jeg elsker også IdaT ??Tæt på hvor jeg bor er der en IdaT outlet. Sidste år havde min søn den lækreste vinterjakke der fra. Desværre blev den stjålet Nattøjet er skønt
Jeg elsker også IdaT ??Tæt på hvor jeg bor er der en IdaT outlet. Sidste år havde min søn den lækreste vinterjakke der fra. Desværre blev den stjålet Nattøjet er skønt
Har ikke prøvet nattøjet endnu, men mon ikke det kommer :-) Træls folk ikke kan holde nallerne for sig selv
Jegermoar skriver: Har ikke prøvet nattøjet endnu, men mon ikke det kommer :-) Træls folk ikke kan holde nallerne for sig selv
Ren nysgerrighed... Med den kode du gir, får du da point lignede for det?
Jeg havde en smule Idat tøj til mine unger da de var små, men ikke det fortrækkende mærke her hjemme
Bshizzle skriver: Ren nysgerrighed... Med den kode du gir, får du da point lignede for det? Jeg havde en smule Idat tøj til mine unger da de var små, men ikke det fortrækkende mærke her hjemme
Man får point men kun en lille bitte smule...men jeg får jo også selv de 10% som jeg er ret glad for :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128